zijn bilpartij is nog aardig overbouwd, hoop wel dat het een beetje bij gaat trekken nog. ik ga er vanuit dat hij vanaf zijn 8 echt niet meer groeid. ik heb bewust voor dit zadel gekozen zodat ik nog wat aan de boommaat kan laten veranderen. En timo heeft zeker een speknek euhm hengstennek
liberty
Geplaatst: 28-01-09 09:15
Zit er lekker rustig uit, erg braaf als je er een tijdje niet op gereden hebt!
grid
Geplaatst: 28-01-09 12:24
TK is alvast aan het oefenen voor Tinkerkletsweekend
Zit er idd relaxe uit als je erop zit
Zou je niet verwachten als je laatste foto bekijkt, die kan ook behoorlijk bokken zeg
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 28-01-09 17:44
wat een leuk beestje. mijn paardje heeft wel iets van die van jou weg. dezelfde kleur, ook flink gebouwd. alleen die van mij is wat groter. ik ben gek op bonte paardjes.
timokyana
er een zeer veelzijdig paard van te maken Jij gaat travis verder western doorrijden of niet? blijft ook kriebelen bij mij hoor.. Hij is nog jong dus wie weet, eerst maar eens flink afvallen, das wel het belangrijkst.
hihi ik weet het, onze oude billy cook stond hem ook super. Mochten we de overstap maken dan komt er een aangemten zadel. welke kant wil je op reining of pleasue?
Weet ik niet zo goed... Ik denk eerst pleasure, das ook niet zo'n grote belasting voor zo'n jong paard. En wie weet waar we dan nog terrecht komen
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 28-01-09 19:31
die van mij is ongeveer 1,57. ik heb de foto,s nog eens goed bekeken,maar die van jou is denk ook zoiets? die van mij is trouwens gelderse x bonte pony. en echt heeeeel sterk!
ik zou er niet zo makkelijk over denken om je pony zo los te laten lopen en rennen je kan je pony wel vertrouwen tuurlijk maar ze zijn onverspelbaar neem dat maar van mij aan
timokyana