Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miek140 schreef:Hej! Wat een leuke foto's zeg! Waar sta je nu eigenlijk met je paardje als ik vragen mag?
Mag ik heel eventjes off topic gaan? Ah ja het is eigenlijk niet helemaal off topic.
Ik zie dat je met een boomloos zadel bent gaan rijden. Mag ik eens vragen wat jou beweegredenen waren? En wat je zoveel beter vind aan boomloos dan een zadel met boom? (Voor jou en voor je paard?)
Ik heb namelijk verschillende meningen gehoord en ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er zelf van vind. Dus ik probeer zoveel mogelijk voors en tegens te verzamelen
Verder lijkt het wel alsof bonito een beetje op de voorhand valt op de laatste foto's. Of is dit momentopname? Tis natuurlijk wel een beetje fjord-eigen
Groetjes!
Cinnepin schreef:, daardoor weet ik dat t bit niet goed is voor haar
Miek140 schreef:Verder lijkt het wel alsof bonito een beetje op de voorhand valt op de laatste foto's. Of is dit momentopname? Tis natuurlijk wel een beetje fjord-eigen
Cinnepin schreef:@ vippie, waarom vorlijker? ik zie in april een blij koppie en oortjes naar voren maar die zie ik ook van de nieuwe foto's
Neej ik vind niet dat ze vrolijker kijkt
Cinnepin schreef:@ Dus dat is gewoon een questy van tijd voor dat je mooi zit
Maar bedankt voor je reactie