Als ik vrij ben (ja, op paasmaandag idd) kom ik misschien wel even kijken... handje helpen wil ik dan ook wel of groomen voor deze en/of gene. Ik laat 't weten zodra ik m'n rooster heb voor begin April.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kom met liefde helpen, ik kan alleen nú nog niks beloven, maar ik weet 't wel ruim vantevoren of ik moet werken ja of nee...
en weer op zoek naar een lift.
Anders zowiezo 2010
Dat maakt het heel verleidelijk om mee te doen (kan ik mooi onder het verplichte uitje van de schoonfamilie uit
)
billykid schreef:Ja, die van vorige keer waren véél te makkelijk!Richard en ik doen ook weer mee,ik hoop dat de vragen deze keer wat moeilijker zijn als de vorige keer,ik weet natuurlijk wel dat er ook vrouwen meedoen,maar een beetje nivo is toch wel wenselijk!!!
groetjes, Jan
Jij wist ze natuurlijk allemaal hè Jan? 
Mayflower schreef:billykid schreef:Ja, die van vorige keer waren véél te makkelijk!Richard en ik doen ook weer mee,ik hoop dat de vragen deze keer wat moeilijker zijn als de vorige keer,ik weet natuurlijk wel dat er ook vrouwen meedoen,maar een beetje nivo is toch wel wenselijk!!!
groetjes, JanJij wist ze natuurlijk allemaal hè Jan?
Volgende keer maar wat moeilijker vragen, over Brad Pitt of Keanu Reeves bijv.
sliding schreef:billykid schreef:Ja Carla,tuurlijk wist ik alle vragen,ik weet dat hetnatuurlijk een beetje laagdrempelig moet zijn,maar tja dit was veel te gemakkelijk,wat voor paardenrassen zij die brandpit en kenorieves eigenlijk,nooit van gehoord
Dat zijn hele mooie raspaardjes Jan.![]()
billykid schreef:Dát bedoel ik dus! Deze keer ga ik van je winnen!Ja Carla,tuurlijk wist ik alle vragen,ik weet dat hetnatuurlijk een beetje laagdrempelig moet zijn,maar tja dit was veel te gemakkelijk,wat voor paardenrassen zij die brandpit en kenorieves eigenlijk,nooit van gehoord
En vooral dat ras "Kenorieves" is bloedmooi