[WN] DUtch Summershow 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:35

Pannenkoek schreef:
Jan_Trel schreef:
Hou het in de gaten, Sheila is er druk mee!! :D :D :D
.....ze houdt mij er ook behoorlijk mee van de straat >;)

ja zeker ;) dat is dan wederzijds 8-) we zijn er maar druk mee :D

REGINA76

Re: DUtch Summershow 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 01:25

o wat gaaf programma, kan mijn pa ook meedoen.
erg leuk. hij start L4 showmanship en hopelijk schrijf je in hand trail uit, zijn genoeg deelnemers voor toch.'

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 03:03

Regina daar ben ik het mee eens voor IHT

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 09:51

Onze nieuwe site is online en daarop is het programma (wel onder voorbehoud!) en wat informatie over de Summershow te vinden.
We zijn alweer bezig met allerlei voorbereidingen dus houd onze site in de gaten!

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:31

Baal, baal. L4 op de vrijdag |( , dan kan ik dus echt niet. Ik heb dan geen auto tot mijn beschikking. Ik start helaas dus niet.

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:51

leuk programma..alleen jammer dat er geen amateur word uitgeschreven bij de SPB ;(

breaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:58

idd leuk programm! vind het idd ook erg jammer dat er geen AM is uitgeschreven bij de SPB's! |(
en ook geen Grand en Reserve in de halter bij de spb's..... :o
Is hier een reden voor?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:30

Tammie schreef:
Baal, baal. L4 op de vrijdag |( , dan kan ik dus echt niet. Ik heb dan geen auto tot mijn beschikking. Ik start helaas dus niet.

Kun je dan niet iets anders regelen

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 13:01

_sioux_ schreef:
leuk programma..alleen jammer dat er geen amateur word uitgeschreven bij de SPB ;(

ach ik ben al blij dat alles op de zaterdag is en niet op vrijdag ;)
ben alleen wel benieuwd hoe het in elkaar zou passen als ik en wil halteren spb en wil rijden bij de wran en apha :o

breaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:09

susan schreef:
_sioux_ schreef:

ben alleen wel benieuwd hoe het in elkaar zou passen als ik en wil halteren spb en wil rijden bij de wran en apha :o

mmm idd dat zelfde probleem heb ik....ook geen idee hoe dat in elkaar past... :o

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 19:26

MSQuincyTE schreef:
Tammie schreef:

Kun je dan niet iets anders regelen

Nee, iedereen die een goede trailertrekauto heeft werkt op vrijdag. Ik ook, maar ik wil best wel een dagje vrijnemen. Ik kan van een ander niet verwachten dat die dat ook maar doet, omdat ik een auto nodig heb.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 00:34

Hey Leuk Leadline L5! Leuk leuk leuk.

Tot dat ik iets verder nadacht.....

Moeten kinderen tot 10 jaar dan niet op school zitten?? blader blader (in agenda)....nope geen vakantie. |o |(

Beetje banketstaaf als "ziekgemelde" kinderen, vrolijk meedoen. En nadien terug te vinden zijn in uitslagen. >;)
Hmmm mag een kind ook onder een Alias starten??? C. van Buren lijkt me wel wat :o :x

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 01:37

breaker schreef:
susan schreef:

mmm idd dat zelfde probleem heb ik....ook geen idee hoe dat in elkaar past... :o

Nee idd dat puzzeltje heb ik m'n hoofd ook al over zitten breken ^)
Helemaal leuk wordt het als je EN eigenlijk L3 wilt starten en L2 en nog een Paint wilt showen. Gaat em niet worden denk ik zomaar. Wederhelft is nl ook niet thuis dat weekeinde, en 3 dagen heen en weer rijden :n

@Countree _O-

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:40

_sioux_ schreef:

Ja, dat vind ik ook heel apart.. zeker als je bedenkt dat Martin Lalesse op het DPHC forum zegt dat juist dit jaar de Amateur SPB gepromoot wordt en als het meezit zelfs een Buckle op het NK te winnen valt voor de beste Amateur SPB :? :?

Nou, het is een "voorlopig" programma, dus wie weet... ;)

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 12:47

Het is moeilijk om in drie dagen alle onderdelen uit te schrijven dus maken wij een keuze waarvan wij denken dat het zoveel mogelijk aansluit bij de wensen van de deelnemers.
Dan kan het voorkomen dat er een onderdeel of een groep onderdelen niet bijzit.
Natuurlijk luisteren wij wel naar jullie wensen en proberen zoveel mogelijk dat te organiseren wat jullie graag starten.
Martin Lalesse is volkomen onschuldig aan het feit dat de SWRN geen amateur SPB uitschrijft om de eenvoudige reden dat deze show georganiseerd wordt door de SWRN en niet door de DPHC.
Verder begrijpen we ook dat starten op vrijdag een probleem kan geven, toch hebben we gemeend om op vrijdag WRAN en DAWRA onderdelen uit te schrijven ipv APHA onderdelen omdat de APHA show al twee jaar op vrijdag is begonnen.
We proberen iedereen een beetje tevreden te houden.
Jullie op/aanmerkingen en suggesties blijven van harte welkom! ;)
Alle info over de Summershow staat op www.swrn.info

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:59

Jan, ik wil Martin ook absoluut niet de schuld van een of ander geven en ik begrijp heel goed dat jullie een keuze moeten maken; het is alleen wel erg jammer; juist omdat er steeds meer Solid's bijkomen waarvan ik weet dat een aantal ruiters voor dit jaar een Amateurkaart heeft aangevraagd |(

Maar, nogmaals, het is nog niet het definitieve programma, toch :D ~~}> :wow:

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:15

Het is inderdaad jammer dat de leadline op vrijdag wordt gehouden. Ik vrees dat ik de kinderen ook niet thuis kan houden. Ziekmelden gaat iets te ver, zeker als ze dan hun ervaring op school vertellen. Heeft iemand een idee of we hier vrij voor kunnen vragen?
Misschien ga ik dan zelf maar starten in de L5.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 15:05

We zouden de leadline op vrijdagavond kunnen doen, als we dat om een uur of acht doen, kunnen in ieder geval de kinderen die niet te ver weg wonen meedoen en dan kunnen ze op zaterdag lekker uitslapen!!

mth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:24

op de een of andere manier opent bij mij swrn.info niet alles. Ik zie wel foto's, maar geen verdere info. Iemand anders hier ook last van? Ik werk met mozilla...

breaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:41

Jan_Trel schreef:
Het is moeilijk om in drie dagen alle onderdelen uit te schrijven dus maken wij een keuze waarvan wij denken dat het zoveel mogelijk aansluit bij de wensen van de deelnemers.
Dan kan het voorkomen dat er een onderdeel of een groep onderdelen niet bijzit.
Natuurlijk luisteren wij wel naar jullie wensen en proberen zoveel mogelijk dat te organiseren wat jullie graag starten.
Martin Lalesse is volkomen onschuldig aan het feit dat de SWRN geen amateur SPB uitschrijft om de eenvoudige reden dat deze show georganiseerd wordt door de SWRN en niet door de DPHC.
Verder begrijpen we ook dat starten op vrijdag een probleem kan geven, toch hebben we gemeend om op vrijdag WRAN en DAWRA onderdelen uit te schrijven ipv APHA onderdelen omdat de APHA show al twee jaar op vrijdag is begonnen.
We proberen iedereen een beetje tevreden te houden.
Jullie op/aanmerkingen en suggesties blijven van harte welkom! ;)
Alle info over de Summershow staat op http://www.swrn.info

Ik snap ook heel goed dat jullie hier keuzes in moeten maken,en je kunt ook niet iedereen tevreden stellen....
wel jammer.... als je ziet hoe goed de spb's afgelopen seizoen in op komst zijn gekomen en dat de klasses redelijk tot goed gevuld waren! jammer dat dit dan op de summershow niet mogelijk is.... |(
maar nogmaals snap dat er keuzes gemaakt moeten worden!

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:58

mth schreef:
op de een of andere manier opent bij mij swrn.info niet alles. Ik zie wel foto's, maar geen verdere info. Iemand anders hier ook last van? Ik werk met mozilla...

Dat probleem had ik ook, zoon erbij geroepen probleem opgelost. :D
Je moet hem op Internet Explorer openen dan lukt het wel.
Lukt het nog niet, mail maar even roep ik mijn zoon erbij. :D

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:33

ik zie ook alleen maar een paar foto's en voor de rest alleen maar kruisjes??
en open hem met internet explorer....wat doe ik verkeerd?? :+

mth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 10:25

sliding schreef:
mth schreef:

Dat probleem had ik ook, zoon erbij geroepen probleem opgelost. :D
Je moet hem op Internet Explorer openen dan lukt het wel.
Lukt het nog niet, mail maar even roep ik mijn zoon erbij. :D

Gelukt! Wel gek zeg, dat het in Mozilla niet werkt....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:21

Miss_Fancy schreef:
.... Ziekmelden gaat iets te ver, zeker als ze dan hun ervaring op school vertellen. Heeft iemand een idee of we hier vrij voor kunnen vragen? ...

Haha Bij die verhalen daar had ik nog geeneens bij stil gestaan...En of ze er vrij voor zullen krijgen...tja dat is een goeie, ik weet wel dat je het dan ruim van te voren (iets van 6 wkn) officieel moet aanvragen. Maar dan nog blijft het afwachten.....:\ :?

Maar zo te lezen is al dit gedoe waarschijnlijk niet nodig, want gelukkig Jan Trel heeft i.m.o. een goede optie. Thanx Jan!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:47

oef wat zijn jullie wedstrijden toch allemaal zo ver weg ;(