Pannenkoek schreef:Jan_Trel schreef:.....ze houdt mij er ook behoorlijk mee van de straatHou het in de gaten, Sheila is er druk mee!!![]()
![]()
ja zeker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
susan schreef:_sioux_ schreef:leuk programma..alleen jammer dat er geen amateur word uitgeschreven bij de SPB
ach ik ben al blij dat alles op de zaterdag is en niet op vrijdag
ben alleen wel benieuwd hoe het in elkaar zou passen als ik en wil halteren spb en wil rijden bij de wran en apha
MSQuincyTE schreef:Tammie schreef:Baal, baal. L4 op de vrijdag, dan kan ik dus echt niet. Ik heb dan geen auto tot mijn beschikking. Ik start helaas dus niet.
Kun je dan niet iets anders regelen
breaker schreef:susan schreef:ach ik ben al blij dat alles op de zaterdag is en niet op vrijdag
ben alleen wel benieuwd hoe het in elkaar zou passen als ik en wil halteren spb en wil rijden bij de wran en apha
mmm idd dat zelfde probleem heb ik....ook geen idee hoe dat in elkaar past...
_sioux_ schreef:leuk programma..alleen jammer dat er geen amateur word uitgeschreven bij de SPB
Jan_Trel schreef:Het is moeilijk om in drie dagen alle onderdelen uit te schrijven dus maken wij een keuze waarvan wij denken dat het zoveel mogelijk aansluit bij de wensen van de deelnemers.
Dan kan het voorkomen dat er een onderdeel of een groep onderdelen niet bijzit.
Natuurlijk luisteren wij wel naar jullie wensen en proberen zoveel mogelijk dat te organiseren wat jullie graag starten.
Martin Lalesse is volkomen onschuldig aan het feit dat de SWRN geen amateur SPB uitschrijft om de eenvoudige reden dat deze show georganiseerd wordt door de SWRN en niet door de DPHC.
Verder begrijpen we ook dat starten op vrijdag een probleem kan geven, toch hebben we gemeend om op vrijdag WRAN en DAWRA onderdelen uit te schrijven ipv APHA onderdelen omdat de APHA show al twee jaar op vrijdag is begonnen.
We proberen iedereen een beetje tevreden te houden.
Jullie op/aanmerkingen en suggesties blijven van harte welkom!
Alle info over de Summershow staat op http://www.swrn.info
mth schreef:op de een of andere manier opent bij mij swrn.info niet alles. Ik zie wel foto's, maar geen verdere info. Iemand anders hier ook last van? Ik werk met mozilla...
sliding schreef:mth schreef:op de een of andere manier opent bij mij swrn.info niet alles. Ik zie wel foto's, maar geen verdere info. Iemand anders hier ook last van? Ik werk met mozilla...
Dat probleem had ik ook, zoon erbij geroepen probleem opgelost.![]()
Je moet hem op Internet Explorer openen dan lukt het wel.
Lukt het nog niet, mail maar even roep ik mijn zoon erbij.
Miss_Fancy schreef:.... Ziekmelden gaat iets te ver, zeker als ze dan hun ervaring op school vertellen. Heeft iemand een idee of we hier vrij voor kunnen vragen? ...