Het ziet er heel goed uit! Heb geen commentaar, je houding is ook netjes!Ga zo door! heb gelachen toen ik me geluid aan deed voor het filmpje
Ziet er echt super uit Jetske! Die wedstrijden gaan helemaal goedkomen Ik ben echt jaloers op die uitgestrekte galop
He wat een bekende bak.Is dat bij Jeroen Heijmans?Heb je springles bij hem??Ziet er echt goed uit! Je paard is ook erg enthausiast!Gaat zeker goed komen
onwijs leuk paardje!ik heb echt 10minuten helemaal slap gelegen van dat ene filmpje met die blokken, echt geweldig!
Wat een gaaf beestje Hij springt mooi en je zit ook netjes vind ik .. (Dat filmpje met die blokken.XD)
Jee jetie Bambi is op de zeer goede weg dus ben benieuwd als we op wedstrijd gaan hoe het dan zal gaan anders nemen we jeroen zijn stem mee Komentaar : heb ik niet ja wel tussen de hindernissen blijven he
Dankje Oja ik bedacht me nog dat ik zo'n power sprong al eerder op film had ook hier voor geldt geluid aan
Ziet er super uit! Jemig waar heb je die turboknop gevonden? ik heb hem zelfs nog niet gevonden Winstpunten zullen ere zeker snel komen
Die turbo scheet gebruikt die dikke van mij ook wel eens Ziet er super uit hoor Jetske, wat is het af en toe ook een ettertje