Ik vind zaterdag's het leukst, vooral savonds in de heinekenbar enzo.. hopelyk is er dit jaar betere muziek, de zangeres vond ik opzich wel leuk, maar niet voor de gehele avond, lekker dansmuziek is ook leuk...
Ik ga ook heen. Vorig jaar was dr op vrijdag een vette band(weet niet of dit dezelfde was als zaterdag). Mijn vriend en ik zijn toen met een paar gasten in een homobar belandt, ik heb de avond van mn leven gehad!!!
Vorig jaar waren er kaarten dat je 'als er plek was' op de tribune mag zitten. Dit is voor de zaterdag dus eigenlijk geen plek, omdat er ook mensen zijn die wel een vaste plek hebben.
@kimble, ik vond afgelopen jaar idd de zaterdavond heel erg gezellig. Ik heb toen ook even gewerkt die avond. De springruiters zijn echt superaardig ook.
Mar_Nimbus
Geplaatst: 01-02-09 00:20
diega schreef:
Ik ga Zaterdag ochtend en middag, Kur op muziek bekijken. Heb Vip kaartjes .
heb ik ook een keer gehad zat toen helemaal bovenin aan een tafeltje zag bijna niks
heb nu weer lekker gewone kaartejs zorg dat ik er lekker vroeg ben dus een goede zitplaats heb
Had afgelopen week aan ons mam gevraagd of ze mee wou maar die had geen zin, word ik vandaag toevallig door een vriendin gevraagd of ik mee wil en dat mocht van mijn ouders . Ik ga de zaterdagavond!
Voor de nieuwelingen @indoor brabant. Het is er ontzetten gezellig. Staan een paar leuke kraampjes enzo... EN bij het springen op zaterdagavond is het meest gezellig en spannend. Vorig jaar sprongen ze van de ene hal naar de andere hal. Dus in galop door de gang heen