Ja, het gaat super! De laatste tijd weinig kunnen doen onder het zadel. Bak is bevroren en ik heb/had een longontsteking. Maar een stalgenootje rijdt hem nu tijdelijk (en voor vast op de woensdag) en dat gaat echt super! Hij gaat met sprongen vooruit. Ook in de omgang gaat het goed. Hij is zo ontzettend grappig en ondeugend! Vooruitgang van dit jaar staat in dit topic: [EJL-ITP] Van schraal en onzeker, naar stoere haflinger (1/2 jaar Jim) Is wel mooi om te zien vind ik zelf
Wat een prachtige foto's! Jim ziet er prachtig uit zo in z'n wintervachtje in de sneeuw! Wel de moeite waard om er eentje te laten uitvergroten denk ik zo!
Haha, ja, dat durfde ik toch niet aan. Hij is nogal fris de laatste tijd. Dus vandaar ook een hoofdstel met ketting... Plus dat ik eigenlijk een hoofdstel gewoon mooier vind Komt nog wel een keer.
Bedankt voor de complimenten Hij was inderdaad erg alert met de foto's. Maar wel heel braaf. En ik had een paardenhinnik op mijn telefoon wat de aandacht ook wel vast hield
Tinker32
Geplaatst: 21-01-09 21:12
Wat een mooi 'Haffie' heb jij! Hij ziet er erg leuk uit, en de foto's zijn ook erg mooi!
groetjes
JolandaS
Geplaatst: 23-01-09 10:52
Prachtige foto's Amanda en een gaaf fotomodel. Mooi warme voskleur, lichtje in zijn ogen en dat in combinatie met die ijzige, witte achtergrond. Helemaal af!
Bedankt voor het compliment Ik ben er ook nog steeds erg blij mee. Van het voorjaar gaan we nog eens foto's maken. Maar dan met gewassen staart en manen
ellen6
Geplaatst: 25-01-09 14:02
Wauw, hoe bedoel gewassen staar en manen ze zijn superwit, als je die van mij ziet wat een tark is dat met een vacht waar die bijna over struikelt zo lang hahahaa Hij staat ook zonder dekens en pas sinds 2 maanden s,nachts binnen. Veel plezier met hem
Tuole_
Geplaatst: 25-01-09 20:27
Wat een prachtige haflinger, de foto's zijn zeer geslaagd !