Lisaaaa schreef:@ Dniez je hebt gelijk en ook weer niethet ligt idd ver op haar rug maar daar komt geen druk op omdat je daar niet zit en omdat het een boomloos zadel is komt daar dan vrijwel geen druk (als het goed is ) We merken er iig niks van en ze loopt stukken beter en vrolijker met dit zadel dan haar vorige zadel dus ik neem aan dat het voor haar geen probleem is
Niet als je zusje er op zit nee, maar die foto's van jou en Fleurtje vond ik echt niet prettig om te zien. Ook hier lijkt de pony op een paar foto's eerder pijn te hebben en/of bang te zijn dan dat ze "stout" is.
Dit gezegd hebbende: het is een hartstikke leuke pony, en Emma en Fleurtje passen heel goed bij elkaar, wat leuk om zo'n stel lekker samen buiten te zien
het ligt idd ver op haar rug maar daar komt geen druk op omdat je daar niet zit en omdat het een boomloos zadel is komt daar dan vrijwel geen druk (als het goed is ) We merken er iig niks van en ze loopt stukken beter en vrolijker met dit zadel dan haar vorige zadel dus ik neem aan dat het voor haar geen probleem is 

.