buitenrit met Fleurtje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Re: buitenrit met Fleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:16

Lisaaaa schreef:
@ Dniez je hebt gelijk en ook weer niet Tong uitsteken het ligt idd ver op haar rug maar daar komt geen druk op omdat je daar niet zit en omdat het een boomloos zadel is komt daar dan vrijwel geen druk (als het goed is ) We merken er iig niks van en ze loopt stukken beter en vrolijker met dit zadel dan haar vorige zadel dus ik neem aan dat het voor haar geen probleem is Knipoog

Niet als je zusje er op zit nee, maar die foto's van jou en Fleurtje vond ik echt niet prettig om te zien. Ook hier lijkt de pony op een paar foto's eerder pijn te hebben en/of bang te zijn dan dat ze "stout" is.

Dit gezegd hebbende: het is een hartstikke leuke pony, en Emma en Fleurtje passen heel goed bij elkaar, wat leuk om zo'n stel lekker samen buiten te zien Lachen

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:28

LEUK!!! Mooie duidelijke foto's ook!

Wat een leuk pony'tje en meisje. Heerlijk samen veel plezier!

Zou je mij een plezier willen doen en voortaan als je met schoenen rijdt chaps aan willen doen. Soms zie ik dat je voet ver in de beugel zit, stel dat lieve fleur toch wat raars doet, je dan met de flap van je schoen in de beugel kan blijven hangen. Met chaps die over die flap en gedeelte veters vallen, heb je dit risico niet.

Groetjes van een bezorgde moeder

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:27

Dit ziet er a beter uit dat het vorige topic.
Probeer haar ook te belonen op de stukken dat ze braaf
is daar krijgt je pony alleen maar meer vertrouwen door.

Wel mogen je beugels langer aangezien je nu op elke foto met je knieeen uit je zadel zit in plaats van netjes aangesloten met je knieeen in het zadel.

En ook je zadel is nog te groot voor je pony maar daar zou je naar laten kijken zei je in het vorige topic?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:46

Chocotof schreef:
En ook je zadel is nog te groot voor je pony maar daar zou je naar laten kijken zei je in het vorige topic?

Dat was het zusje, het te grote zadel ligt er inderdaad nog steeds op. Het ontbreken van een neusriem stoort me hier minder dan in het andere topic met deze pony, dit meisje is vriendelijker met haar handen.

Lisaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:24

Ik reageer ff in plaats van mijn zusje want die weet toch niet wat ze moet antwoorden dnek ik Tong uitsteken

En ik laat ook nog kijken nar het zadel. Hoewel dat is niet eens nodig want pmarena zei dat het prima kon. Maar dit topic is eerder geplaatst dan dat die van mij hoor. Dus dan kan ik moeilijk op deze foto's een kleiner zadel laten zien he. Jezus gaan jullie nu verder in dit topic.

En mss ben ik dan volgens jullie hard in de mond maar volgens mij valt dat egt wel mee. Alleen als ze begint te lopen als ze stil moet staan gaat ze etteren en dan vliegen mijn handen alle kanten op. Dus het is logisch dat emma op de foto's vriendelijker uitziet omdat Fleurtje niet stil hoefde te staan.

Volgens mij is het toch altijd dat ze stout doet hoor in plaats van dat ze pijn heeft. Altijd als er een andere pony meeloopt loopt ze super braaf mee maar als ze zo alleen loopt springt ze soms opeens en dan draait ze zich om. Dat was ook zo het geval bij de eerste 'stout' foto. Ze liep hele braaf en opeens slaat ze met haar hoofd en dan draait ze om. Als er een andere pony zou zijn bijgeweest zou ze dat helemala niet hebben gedaan.

En die wandelschoenen... tja der laarzen passen niet als ze 3 paar sokken aan heeft Clown .

En we belonen fleurtje heel vaak hoor echt naar ieder drafje wel.