Furia (stoere PRE) door Sanne Heesterbeek!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Furia (stoere PRE) door Sanne Heesterbeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 15:59

Zadel was mij ook al opgevallen, ik zit er de laatste tijd ook niet meer lekker in. Tevens kan er ook weer een bredere boom in omdat hij toch weer flink is uitgezwaard.
Maar... Juist omdat ik al de dagen voorafgaand amper kan trainen en hem niet lekker over zijn rug kon krijgen omdat hij de balans niet kon vinden in de bak die er niet al te best bij lag, (baal er zelf ook gigantisch van omdat we lekker op weg waren), én omdat het gewoon zoo koud was dat echt waar mijn handen eraf vroren en ik niet meer kon voelen wat ik aan het doen was, heb ik het topic hier geplaatst en niet bij HAW.
Door de kou kroop ik ook meer in elkaar en vind mijn zit inderdaad ook niet in orde, en eerlijk gezegd ook niet verbeterd dus haha hier.
Dus Crossmonster, ik ben het met je eens, maar goed, dat waren feiten die ik zelf ook wist eerlijk gezegd. Behalve de samenwerking, we zijn een behoorlijk hecht team en ik kan me niet eens voorstellen hoe ik zou kunnen rijden zonder samenwerking.
Zoals op de laatste foto probeer ik altijd te eindigen, maar zelfs daar liet hij op dit moment zijn rug niet goed los.
Kan het hem ook niet kwalijk nemen gezien de onder grond.
Vind die foto die jij als voorbeeld pakt ook qua aanleuning en takt absoluut niet goed, dus dat ben ik met je eens Ja

Fiona: Dankje!! Hahaha ja mijn houding heb je helemaal gelijk in op deze foto's!
Paoline: Dankje!! Jaa was voor Sanne ook wat minder leuk die kou Ik heb ook zin in Maandag lekker het strand op! Haha!
Dankje Mies Kusje Jaa we blijven lekker trainen eerst alles erin rijden en bevestigen!
Flower: Dankje!
Iloon: He nee dat is voor t eerst Tong uitsteken Jaa over een paar jaar knapt Furia nog uit zn velletje zeg Bloos! Knipoog
Evdpanne: Thnx, ja staat leuk he!
Klomp: dankje! De verbetering zit hem vooral in zijn achterbeen, maar goed zie voor de rest uitleg hierboven Haha!
Hij is alleen zwaar in de galop qua aanleuning eigenlijk... Maar nu wel zwaarder ivm onbalans door de ondergrond.
Zorbas2: Dankje, ook helemaal mijn type hihi Lachen
Hananas: Dankje!

Ik bedoel bovenstaand stukje helemaal niet aanvallend/verdedigend, maar meer ter verduidelijking. Sta altijd open voor verbetering maar liever rij/paard-technisch dan zo op de ruiter. Wat er met mezelf mis is ben ik eigenlijk zelf heel bewust van Haha!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 18:06

Wat een mooie foto's weer Madelief!! Volgens mij gaat het echt steeds beter of niet??
In de kerstvakantie een keertje tijd? Kan ik hem weer eens komen bewonderen!!

mcMoony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:36

madelief88 schreef:
Zadel was mij ook al opgevallen, ik zit er de laatste tijd ook niet meer lekker in. Tevens kan er ook weer een bredere boom in omdat hij toch weer flink is uitgezwaard.
Maar... Juist omdat ik al de dagen voorafgaand amper kan trainen en hem niet lekker over zijn rug kon krijgen omdat hij de balans niet kon vinden in de bak die er niet al te best bij lag, (baal er zelf ook gigantisch van omdat we lekker op weg waren), én omdat het gewoon zoo koud was dat echt waar mijn handen eraf vroren en ik niet meer kon voelen wat ik aan het doen was, heb ik het topic hier geplaatst en niet bij HAW.
Door de kou kroop ik ook meer in elkaar en vind mijn zit inderdaad ook niet in orde, en eerlijk gezegd ook niet verbeterd dus haha hier.
Dus Crossmonster, ik ben het met je eens, maar goed, dat waren feiten die ik zelf ook wist eerlijk gezegd. Behalve de samenwerking, we zijn een behoorlijk hecht team en ik kan me niet eens voorstellen hoe ik zou kunnen rijden zonder samenwerking.
Zoals op de laatste foto probeer ik altijd te eindigen, maar zelfs daar liet hij op dit moment zijn rug niet goed los.
Kan het hem ook niet kwalijk nemen gezien de onder grond.
Vind die foto die jij als voorbeeld pakt ook qua aanleuning en takt absoluut niet goed, dus dat ben ik met je eens Ja

Fiona: Dankje!! Hahaha ja mijn houding heb je helemaal gelijk in op deze foto's!
Paoline: Dankje!! Jaa was voor Sanne ook wat minder leuk die kou Ik heb ook zin in Maandag lekker het strand op! Haha!
Dankje Mies Kusje Jaa we blijven lekker trainen eerst alles erin rijden en bevestigen!
Flower: Dankje!
Iloon: He nee dat is voor t eerst Tong uitsteken Jaa over een paar jaar knapt Furia nog uit zn velletje zeg Bloos! Knipoog
Evdpanne: Thnx, ja staat leuk he!
Klomp: dankje! De verbetering zit hem vooral in zijn achterbeen, maar goed zie voor de rest uitleg hierboven Haha!
Hij is alleen zwaar in de galop qua aanleuning eigenlijk... Maar nu wel zwaarder ivm onbalans door de ondergrond.
Zorbas2: Dankje, ook helemaal mijn type hihi Lachen
Hananas: Dankje!

Ik bedoel bovenstaand stukje helemaal niet aanvallend/verdedigend, maar meer ter verduidelijking. Sta altijd open voor verbetering maar liever rij/paard-technisch dan zo op de ruiter. Wat er met mezelf mis is ben ik eigenlijk zelf heel bewust van Haha!

Ik geloof dat menig boktlid nog wat kan leren van jouw nette en uhm tja, gewoon aardige manier van reageren op commentaren van anderen. Lachen

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:44

Mooie foto's en een mooi paardje Lachen Waarom probeer je te eindigen als op de laatste foto?
Ik vind die laatste foto erg mooi en het paard oogt heel ontspannen! Kun je niet de hele rit zo rijden en van daaruit momenten pakken dat hij wat meer opgericht moet rijden?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 08:10

Mooi hoor, alweer Haha! Ziet er goed uit. Ga je ook wel eens
Ik vind hem echt veel veranderd wat betreft bespiering, als je al de oude topics terugkijkt!
Hij is echt absoluut een van mijn favoriete Bokt-Iberiërs.

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:13

Wat een leuk paardje zeg!
Alleen hoop ik voor je paard dat je niet altijd doet losstappen op de manier zoals op de fotos te zien is.
Succes verder!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 12:31

Joyce dankje! Ja we moeten even een keer afspreken Ja
McMoony, ook dankjewel Bloos Op Bokt druk ik me altijd maar zeer voorzichtig uit, wordt snel verkeerd opgevat..
EstherMe, ben al blij dat ik daarmee kan eindigen met die omstandigheden Knipoog
Sjaad, dankje Haha! Wat een supercompliment!
Frieske, nee ik stap hem altijd zeker 10 minuten met lange teugel in, om daarna te gaan loswerken in stap... Zoals op die foto Knipoog
Heb inmiddels een bredere boom in mijn zadel, merk meteen dat ikzelf ook een stuk lekkerder zit! Zadel ligt nu ook weer beter Ja