Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wentos schreef:Wat een knapperd Bianca!! Ik vind hem nu al leuk, ben heel benieuwd hoe hij er over een jaar uitziet!
Noeni schreef:Ooooh Bianca, wat een knapperd zeg. Een leuk sinterklaas cadootje!Heerlijk dier.
biancailona schreef:simodi schreef:Hij is leuk!
Maar ik wil wel even wat kwijt over de omheining van je wei. Geert is een hengst en dan vind ik het nogal gevaarlijk om hem achter zo'n laag lint te zetten, waar bovendien ook nog prikkeldraad langs loopt (op foto 11 goed te zien)! Een hengst wil nog wel eens maaien met zijn voorbenen als hij opgewonden is en dan kan dit erg link zijn!!!
sorry, dit gaat hier niet om de omheining. Daarvoor moet je bij een ander topic zijn. Overigens komt hij uit een wei waar prikkeldraad staat, dus draad kent hij.
biancailona schreef:simodi schreef:Hij is leuk!
Maar ik wil wel even wat kwijt over de omheining van je wei. Geert is een hengst en dan vind ik het nogal gevaarlijk om hem achter zo'n laag lint te zetten, waar bovendien ook nog prikkeldraad langs loopt (op foto 11 goed te zien)! Een hengst wil nog wel eens maaien met zijn voorbenen als hij opgewonden is en dan kan dit erg link zijn!!!
sorry, dit gaat hier niet om de omheining. Daarvoor moet je bij een ander topic zijn. Overigens komt hij uit een wei waar prikkeldraad staat, dus draad kent hij.
o0eefje0o schreef:oew bianca ik kom toevallig dit topic nu tegen! ik vind hem heel knap! hoe doet tie het nu? heeft tie Ilona al gemeet?
o0eefje0o schreef:super lief! en gelukkig is het goed gegaan?
hoe gaat het met kleine floris? groeit hij goed?
Flutterby schreef:en bianca.. hoe groot is je mooie man nu?
(je zei dat hij loontje wel voorbij zal gaan, dus ik ben benieuwd!)
blonde_007 schreef:lekker kleurtje heeft ie,
wel jammer van zijn superkorte manen..