aaah wat een heerlijk ding is Jester Staat ook super mooi op de foto! Idd jammer van het deken maar zolang het beter is voor je pony! Mooie foto's!
Ik mis alleen je zwarte masker & je leren pakkie op de foto? Zie ook je zweep niet maar ja misschien had je die wel even op de grond gelegd
super Lisa, die deken maakt me niet echt veel uit, is toch een mooie deken en anders had je je scapa deken even op moeten doen
Mooie foto's! Zoals altijd Ik wil ook sneeuw!En idd volgende keer je Scapa deken en niet 1 met poepvlekken
Heel erg mooi dier.. Echt mooie foto's zijn het ook. Erg nieuwschierig ben ik maar: wat voor hoofdstel heb je?
Wauw mooie foto's Lisa! maarja wat wil je dan met zo'n mooie ponyMET EEN NOG MOOIERE DOCHTER.Sorrie, moest je ff voor zijn.
Dankjullie @ suus_romy; een mengelmoesje Het kopstu & bakstuk van DHH, de neusriem is van HB, en de frontriem van ukie (@ bokt)Ben er erg blij mee
Jezzi schreef:super Lisa, die deken maakt me niet echt veel uit, is toch een mooie deken en anders had je je scapa deken even op moeten doen Die komt de volgende x wel