Het moet toch verdorie niet gekker worden!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dunno

Re: Het moet toch verdorie niet gekker worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:14

aan de ene kant wel logisch dat je dat moment niet rustig kunt blijven Knipoog eerste moment denk je eigenlijk alleen maar van waaaat krijgen we nooouuu?? Bloos!
maar goed, hopelijk heb je ze afgeschrikt en is 't goed nu Knipoog
en niet zoals bij TS-er van ene topic dat je ineens zo'n ze*k(wijf) moeder voor de deur hebt staan Nagelbijten / Gniffelen

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:15

Oh nog zo een, zie opeens kei veel van dit soort berichten.
Sommige mensen...

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:16

Wat een bezopen actie zeg!!
Je hebt ook wel lef als je zomaar op een ander zn paard gaat zitten Scheve mond Nee, dat is niet iets wat ík snel gedaan zou hebben denk ik...
Misschien moeten ze ook leren dat bokt niet een algemeen 'guide book' is om hoe met paarden om te gaan. Daarbij komt dat je gewoon niet zomaar op een ander zn terrein mag komen! Weet je toevallig waar ze wonen? Misschien eens iets bij de ouders aankaarten?
Goede hond heb je trouwens Vork

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:18

Jeetje zeg het wordt idd steeds gekker steeds brutaler die kinderen.
Dat de paarden het toegelaten hebben dat ze op hun rug zijn gaan zitten.
Hoop dat Bas hier geen trauma aan overhoud.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:21

Jeeeeee, hier sta ik echt van te steigeren, hoe durven ze Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! !!!! Bij Sul ook al Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! .

zooo brutaal en onbeschoft en waar bemoeien ze zich ermee, ik persoonlijk had ze allang met de zweep eruit gejaagd, en gelijk aangifte gedaan bij de politie. ze hadden die twenters kunnen toetakelen met hun stomme onverantwoorde gedoe.

Moeten er soms een complete forten komen om de weilanden heen en stallen heen, om die kinderen buiten te houden.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:23

ragdollcat en dan weten ze nog 'n gaatje te vinden waar ze door kunnen.. Scheve mond
maar this te zot voor woorden...
moesten mijn ouders (iig mijn moeder dan) niet achter komen als ik dat gedaan had Nagelbijten / Gniffelen dan kon ik toch 'n flinke straf (huisarest) verwachten Clown (en terecht dan ook Knipoog)

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 18:25

Zie ze nu vanuit onze slaapkamer (lang leve de laptop) en ben blij dat Dandy nog zo vrolijk is, die heeft het zich echt niet aangetrokken volgens mij, die staat met Stallone te 'vechten' maar Bas staat echt een beetje sneu naast de schuilstal... het liefst zou ik lekker even met hem knuffelen maar de ervaring leerde me zulke paarden even een dagje te geven om het te laten bezinken en dan vanavond laat nog even met hem te tutten. Arm ding.

Aan de ene kant hoop ik alsnog dat er een moeder verhaal komt halen zodat ik haar en haar kinderen op een inmiddels gekalmeerde toon precies kan vertellen wat ik van deze actie vind... Behalve mijn paarden had er ook wat met die kinderen kunnen gebeuren en wie is er dan aansprakelijk...?!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:27

"gelukkig" dat 't op zich nog goed gaat met ze.. en idd, wat je zelf al zegt ;m ff metrust laten en strax eens kijken of ie is "bijgedraait" arm ding Ach gut

snap ik ook wel Bonita, dan kun je iig jou kant van 't verhaal inderdaad ook nog even doen en 't dr ook nog 's goed in wrijven ook Duivel

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:35

Bonita_Bon schreef:
Zie ze nu vanuit onze slaapkamer (lang leve de laptop) en ben blij dat Dandy nog zo vrolijk is, die heeft het zich echt niet aangetrokken volgens mij, die staat met Stallone te 'vechten' maar Bas staat echt een beetje sneu naast de schuilstal... het liefst zou ik lekker even met hem knuffelen maar de ervaring leerde me zulke paarden even een dagje te geven om het te laten bezinken en dan vanavond laat nog even met hem te tutten. Arm ding.

Aan de ene kant hoop ik alsnog dat er een moeder verhaal komt halen zodat ik haar en haar kinderen op een inmiddels gekalmeerde toon precies kan vertellen wat ik van deze actie vind... Behalve mijn paarden had er ook wat met die kinderen kunnen gebeuren en wie is er dan aansprakelijk...?!

Ja heb je ook wel gelijk in, hoop dan niet dat er een moeder hysterisch verhaal komt halen zodat het straks allemaal evengoed nog uit de hand loopt, het is al erg genoeg allemaal.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:39

Haha! Zal er erg afschrikwekkend uitgezien hebben in badjas, trainingsbroek en klompjes.... ROFL ROFL

Maar serieus, wat een stomme pennies lopen er toch rond...

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:47

Pfff wat ben ik nu blij dat onze paarden 's winters achter ons huis staan en dat ze vanaf de straat niet te zien zijn... De brutaliteit, als ik iemand op mijn paarden zou zien, ik zou niet voor mezelf instaan. Er is veel voor nodig om mij kwaad te krijgen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er op zo'n moment iets bij me knapt.. Ik vind echt dat je juist gehandeld hebt, nu alleen maar hopen dat je geen hele kwade ouders op de stoep krijgt Nagelbijten / Gniffelen .. Want die zijn volgens mij nog het ergst.

marijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:04

Jee, heftig zeg! Dat zoiets gewoon gebeurd! :0 Ik was zoo gaan flippen, echt. Hoe haaaaal je het in je hoofd?! Het is gewoon al erg als je er alleen al overna zou denken dat te gaan doen, laat staan het dan ook nog uit te voeren!!! Echt belachelijk, hoop dat ze hun les geleerd hebben! En vind het heel vervelend voor jou en de paarden dat dit gebeurd is!
Ik sta versteld!

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:36

Nou, net het verhaal van suleilitha gelezen, en nu dit... Frusty

Hopen dat deze rotjong (en ze mogen dit gerust lezen op Bokt, ja jullie, met het verstand van een duimspijker!) wél ouders hebben die weten dat dit niet hoort en mag, en die *¨ù$£:ùµ$^kinderen ook nog een dikke stamp onder hun kont meegeven!

Dametjes, als jullie dit ooit bij mij proberen, weet ik niet eens of jullie in bewuste toestand het erf af geraken Whoosh!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:43

ik moet zoiets ook niet horen... gelukkig kom je bij mijn 2 jarige ook niet in de buurt als vreemde zijnde! Zoiets doe je toch niet? Echt te belachelijk voor woorden!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:53

pfffffffft jeetje zeg! zal je gebeuren! dan vallen je ogen toch bijna uit je hoofd Bloos!
Ergens is het wel te hopen dat er een moeder komt aankloppen (om d'r excuses aan te bieden!!) dan kun je het nog eens fijntjes uitleggen. Ik kan me toch bijna niet voorstellen dat een moeder boos gaat worden, ze hebben gewoon van andermans eigendommen af te blijven!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:58

Ik zou dus wél direct aangifte gedaan hebben, plus hun adresgegevens opgeist hebben... want ik had direct bij de ouders gestaan, met de mededeling dat eventuele schade aan de paarden voor HUN rekening komt.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:04

Ik had gister 2 meiden van een jaar of 14 aan de wei.. vervolgens op het hek.. en vervolgens in de wei.. ik kwam er aan, en weg waren de dames.. Ze mogen ze best aaien, maar voor mij wegrennen ben je aan het verkeerde adres.. Ik weet nu wel waar ze wonen nu gelukkig.. ga ze zeker in de gaten houden. Hoop voor ze dat ze niet gaan rijden op onze.. Hoop voor hun zelf dat ze dan goed verzekerd zijn..
Overigens staan er bij ons wel vaker rare mensen.. En ik zal eerlijk zeggen.. Zo vriendelijk ben ik dan niet meer..

Ik zou zeker even met de ouders van deze meiden praten, kijken of je er misschien samen uit kunt komen? En anders aangifte is altijd slim.

kelly007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:07

Het is blijkbaar een op komende hype om op ander mans erf te komen en aan te klooien met iemand anders zijn paarden.
Op een paardje van 2,5 jaar rijden waar gaan we naartoe.
Ze kunnen het paardje lichamelijke schade als zowel mentale schade voor heel zen leve toebrengen. En dan nog niet te spreken mocht het paardje schrikken wat zijzelf voor kunnen hebben.
Ik heb ook altijd graag paarden gehad en heb uiteindelijk er eentje geleasd maar zoiets zou ik nooit gedaan hebben en zal ik nu nog nooit niet doen.
Mochten het mijn paarden zijn en ik mocht ze heterdaad betrappen ik denk dat ze gans hun leven er niet goed van zouden zijn.
grrr

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:38

Fijn dat er meiden zijn die voor jou gaan bepalen wanneer je het beste een paard in kunt rijden.Ze hebben tenslotte voldoende informatie ingewonnen(pluspuntje Clown ) dat ze alleen de eigenaar niet op de hoogte stellen is dan weer jammer....( minpuntje Clown ) .
En nog een grote bek geven ook... Scheve mond

Heerlijk zo'n ontspannen zondag ochtend...in je allercharmanste uitdossing Haha!

Sterkte Ach gut het moet toch niet gekker worden

Mijn reactie in het andere topic...
Tinky12 @ [OPG] Paarden worden ongevraagd gevoerd en niet alleen dat!!!

Tracy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:42

Jeetje... ben je mooi klaar mee dan!
Ik zou het de komende tijd maar goed in de gaten houden! Knipoog

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:31

Wij gaan morgen weer bordjes op hangen met verboden toegang, en verboden te voeren.. (Of gevaarlijke stier haha).. Ik ben er onderhand ook zat van.. En stiekem hoop ik er op dat 1 van de beesten gewoon een keer goed bijt, zijn ze gelijk genezen.

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:41

Joto schreef:
Wij gaan morgen weer bordjes op hangen met verboden toegang, en verboden te voeren.. (Of gevaarlijke stier haha).. Ik ben er onderhand ook zat van.. En stiekem hoop ik er op dat 1 van de beesten gewoon een keer goed bijt, zijn ze gelijk genezen.

Jammer dat het weer zover moet komen hè?
Eigenlijk zou je gewoon een 'onzichtbaar' schrikdraadje ergens moeten hangen dat ze wel moeten aanraken voordat ze de wei in komen Tong uitsteken Helaas is het een leuke gedachte maar niet uitvoerbaar.

Maar idd, wat als zo'n kind eraf kletterd en vervolgens tegen mama zegt: "maar het mocht van die mevrouw" je wilt niet weten wat voor grote ongelukken er kunnen gebeuren Scheve mond
En dan zouden ze bij mij ook echt niet aan hoeven te komen met "maar u heeft uw paard wel zo gehuisvest dat een kind er zomaar bij kan" ...Ouders horen op hun kinderen te letten én op te voeden...
Ik had geleerd nooit zomaar een vreemd paard te aaien als de baas er niet bij was (zelfde met honden) en als die er bij was: éérst vragen! Alleen een wei in gaan? Ik zou voor gek worden verklaard denk ik Tong uitsteken

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:47

Ja maar bij ons kunnen ze er niet zomaar bij.. En t zijn meiden van een jaar of 14.. Kleine kinderen worden hier vaak nog wel in bedwang gehouden.. Had van het voorjaar een jongen in het land.. Terwijl ik aan het rijden was (allemaal aangrenzend), die moest de skippybal uit de wei halen van zn moeder, was niet voor de paarden dacht ze.. Haha ik stond binnen 3 sec in de tuin met paard en al bij ze.. Kan daar heel slecht tegen.. Gelukkig zijn de paarden die 24/7 buiten staan bij ons.. Niet zo heel erg lief.. Dus als ze willen rijden, is dat prima.. Maar wel graag als ik er ben.. Heb ik ook me lolletje weer.. Haha!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:57

Wat een fatsoen.
Lef hebben ze wel in ieder geval, gelukkig heb jij ze wel even flink kunnen laten schrikken...

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 01:14

NeQschot!!

En even een babbeltje met papa en mama, over andermans spullen.. Begin nu toch wel blij te worden dat m'n paard achter 3 honden zit, een zeer drukke straat, en voor 2 boerderijen, met andere woorden.. onbereikbaar