eerste moment denk je eigenlijk alleen maar van waaaat krijgen we nooouuu??
maar goed, hopelijk heb je ze afgeschrikt en is 't goed nu

en niet zoals bij TS-er van ene topic dat je ineens zo'n ze*k(wijf) moeder voor de deur hebt staan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eerste moment denk je eigenlijk alleen maar van waaaat krijgen we nooouuu??

Nee, dat is niet iets wat ík snel gedaan zou hebben denk ik...
!!!! Bij Sul ook al
.
dan kon ik toch 'n flinke straf (huisarest) verwachten
(en terecht dan ook
) 
Bonita_Bon schreef:Zie ze nu vanuit onze slaapkamer (lang leve de laptop) en ben blij dat Dandy nog zo vrolijk is, die heeft het zich echt niet aangetrokken volgens mij, die staat met Stallone te 'vechten' maar Bas staat echt een beetje sneu naast de schuilstal... het liefst zou ik lekker even met hem knuffelen maar de ervaring leerde me zulke paarden even een dagje te geven om het te laten bezinken en dan vanavond laat nog even met hem te tutten. Arm ding.
Aan de ene kant hoop ik alsnog dat er een moeder verhaal komt halen zodat ik haar en haar kinderen op een inmiddels gekalmeerde toon precies kan vertellen wat ik van deze actie vind... Behalve mijn paarden had er ook wat met die kinderen kunnen gebeuren en wie is er dan aansprakelijk...?!

Zal er erg afschrikwekkend uitgezien hebben in badjas, trainingsbroek en klompjes....
.. Want die zijn volgens mij nog het ergst.

) dat ze alleen de eigenaar niet op de hoogte stellen is dan weer jammer....( minpuntje
) .
het moet toch niet gekker worden 
Joto schreef:Wij gaan morgen weer bordjes op hangen met verboden toegang, en verboden te voeren.. (Of gevaarlijke stier haha).. Ik ben er onderhand ook zat van.. En stiekem hoop ik er op dat 1 van de beesten gewoon een keer goed bijt, zijn ze gelijk genezen.
Helaas is het een leuke gedachte maar niet uitvoerbaar.