Dekje is een Eurostar, hoofdstel is een JB of hoe heet dat, in ieder geval een fijn rondgenaaid hoofdstel!
Over foto's van Terroso: ja, die zouden er dringend moeten genomen worden, maar ik durfde het niet meer aan om aan Evi te vragen nog eens de koude te trotseren Dat zal voor een andere keer zijn
Idd, de stoelen gingen vliegen en zelfs bomproof Licor vond dat niet zo fijn (Evy was hem toen aan het uitstappen en kan getuigen)
Mooie foto's Lobke, alleen jammer dat de bandages zo vuil zijn . Waarom sommige foto's met twee bandages en andere met vier? Je bandage links achteraan was precies een beetje afgezakt lijkt me zo. Hij ziet er fijn en ontspannen uit ondanks dat je niet veel hebt kunnen trainen. je kan er blijkbaar gewoon opstappen en mee wegrijden. Is dit nu in Laurens zijn piste? Ziet er wel super uit ondanks het toch wel zeer slechte weer. Benieuwd om jullie nog eens in het echt aan het werk te zien, dan kunnen we tegen mekaar rijden
Ja, dit is de piste op de pensionstal waar Terroso staat Mja Ilona, jij wint nog steeds hoor En wat ben je een oplettende kijker Licor heeft mok aan zijn linkerachterbeen, dus toen ik dat bandageerde was dat been nog wat dikker, door de beweging is zijn been terug dun geworden en is de bandage afgezakt en dus verwijderd
Hahaha ja ik hou van details. Nee het viel me gewoon op omdat hij plots zo propere achterbenen had nadat de bandages uit waren. Mja al een idee wanneer je terug op wedstrijd komt? Ik ben ook nog niet terug op het oude niveau hoor na de blessure en mijn wissels liggen al meer als een maand in de kast terwijl er volgende week ook M6 op het programma staat. Als je zondag filmpjes hebt van je les van David de wispelaere zie ik ze graag. Alvast veel plezier en succes tijdens je les en de doortocht in Aken
Wauw Lobke, jullie zijn een stuk vooruitgegaan! Ik vind dat Licor een heel stuk meer 'body' gekregen heeft zeg. Die trainingsmethode ligt jullie duidelijk heel goed. En hoe hard ik ook mag zoeken, dat wondje vind ik nergens .
wat een onwijs knap paard om te zien zeg. bij foto een daht ik al WOW!!! maar echt onwijs gaaf paard. Foto 11 is echt om een bakje onder te houden (kwijl foto) echt zo onwijs prachtig Dekje staat ook erg mooi wat voor hoofdstel heb je als ik vragen mag?
Hij is weer eens gaaf! Je rijdt hem ook superfijn. Op de foto's ziet het er helemaal niet zo guur uit , maar de fotografe had vast niet een simpel cameraatje mee. Dat dekje heeft Tica ook , in een ander kleurtje
ik blijf het zo'n heerlijk beest vinden ziet er goed uit, vooral bij de eerste foto, lang en laag, buig je mee naar voren. doe je dat altijd of is dat een moment opname ? en het hoofdstel fit's him perfectly !