Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
azile schreef:Sommige mensen moeten ook de kans krijgen om iets te leren , ik vindt het zo jammer dat coentjuh hier gelijk op wordt afgerekend ! Ze laat met trots haar mooie paard zien .
Niemand rekent hier iemand ergens op af, ze wordt eigenlijk meer gewaarschuwd en gevraagd of ze zich erin zou willen verdiepen om evt de eigenaar voor te lichten. Allemaal in het belang van het paard... JUIST omdat hier mensen zijn die wél meer over die banden en de gevolgen van gebruik ervan kennen... Het zou toch veel erger zijn als zij over een tijdje zou melden dat het paard bv littekenweefsel in de luchtpijp heeft waardoor het niet meer kan sporten, en we staan dán pas op om te zeggen "ja dat wisten wij ook wel, dat dat risico aanwezig was..." ?
Apacho is al jaren een oogappeltje van velen hier. 

Toch san?
Veel plezier met hem
alshams schreef:hey san.. appacho is mooi geworden. ik weet nog wel dat ie net op stal kwam. hoe oud is appacho nu ??
mijn pony doet ook aan luchtzuigen, vooral na het eten, ze is nu al 14, maar ze leeft nog steeds hoor![]()
veel succes verder
haha klein dreumesje. Hij is nu 5½ jaar, kom hem nog maar eens bewonderen hoor.