Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:nog steeds niets gehoord..
mén ben spontaan aan de dunne van de stress...zal toch allemaal wel goed gaan...
kimmie261 schreef:pff nog steeds niets...
enne ik heb een telefoon die ik overal mee naartoe neem,ook naar het kleine kamertje..
ik had wel verwacht als er iets mis zou zijn dat ze dan zouden bellen,maar ja,mss is het allemaal zo moeilijk dat ze weer uren moeten opereren...
zucht...ik ben hier dus echt geen mens voor...dat wachten en wachten
kimmie261 schreef:zoo heb maar zelf gebeld....
gambit staat weer,heeft gelukkig de OK overleeft,er zat een enorme klont littekenweefsel en troep wat was gaan rommelen,dat is weggesneden,maar of het voldoende is weten ze niet,voorlopig moet hij nog blijven omdat ze niet weten hoe hij gaat genezen,en of dit de oorzaak was van,en of ze genoeg weggesneden hebben..
aan de andere kant van zijn koker zit ook nog een bal,ws ook oud litteken weefsel en troep,ook dat moet in de gaten gehouden worden of dat nu niet gaat rommelen,al met al..paardje is goed de klos...
vanavond ga ik even lekker tutten met hem...
kimmie261 schreef:ja het stoere paard...arme bitje...
pff zit er best mee in mijn maag,de veearts klonk niet echt positief...
het is vooral een kwestie van hopen en afwachten wat hij de komende dagen gaat doen...
ik had ze gister nog wel gewaarschuwd dat ie nogal sterk en drammerig is,had al het voorbeeld gegeven,dat hij bij eerdere operatie,het terrein had verkent,met 2 medewerkers die meegesleept werden
een gewaarschuwd mens telt voor 2 tenslotte,maar de veearts zei net wel dat het een moeilijk en sterk paard was..,denk dat er wel weer wat mensen aan gehangen hebben