En neem mijn knip niet mee, anders koop ik echt teveel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

volgend jaar toch ma 2x proberen te kwalificeren! 
BarbaLala schreef:Is dit hetzelde als wat vroeger paard '97 en etc. was?
sbdw schreef:@monics, staan er wel leuke stands met paardenspullen tegen leuke prijzen?
maar mag van mijn ouders nu niet gaan springen daar
wel jammer...maargoed...mijn paardje is nog iets te fris in een pacour. dan wil ie alleen maar mega hard. maar hij vind het wel leuk haha volgend jaar misschien wel
En met een bedrag op zak zonder pinpas.. anders koop ik weer teveel!
mistid schreef:Had op de selectiewedstrijd een 3e en een 1e wedstrijd over 52 deelnemers, dus denk dat ik wel mee mag doen in de DB![]()
Kan ik ook eens tegen Daphne rijden

) Ik ben als het goed is de vrijdagavond en zondag aanwezig
andrea16 schreef:Ik lees dit net op http://www.hardenberg.nu
Ongezadeld springen tijdens PAARD 2009
dinsdag 13 januari 10:28
HARDENBERG - Het grote paarden- en ponyevenement PAARD 2009 - van 21 t/m 25 januari in de Evenementenhal Hardenberg - heeft voor de zaterdag de springrubriek 'springen zonder zadel toegevoegd'.
Dat zal niet over lage hindernissen gebeuren, maar op serieuze hoogten. Van ruiter of amazone wordt het uiterste talent, balans en gevoel gevraagd om te blijven zitten. Voor de bezoekers levert dit de nodige sensationele momenten op.
PAARD 2009 is een mix tussen show, sport en entertainment. Naast de wedstrijden en shows is er een sfeervol strodorp met ruim honderd exposanten, waar niet alleen paardenliefhebbers thuishoren. Zo kunnen de echte buitenliefhebbers op de beursvloer bijvoorbeeld genieten van authentieke bouwmaterialen, tuinaanleg en exclusieve outdoorkleding.
op zaterdag en zondag in de EZ.