Hopelijk heb je niet te veel pijn, maar ik vrees ervoor.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mag schreef:Mag je wel zitten dan?
Ik mocht alleen plat liggen en lopen, zitten was (bij mij) juist heel slecht
! _miepie_ schreef:aiiiii vervelend zeg!!!!! Heb een half jaar geleden mijn heup gekneust bij een val van een paard heb er nu nog steeds af en toe last van.....
Hoop voor je dat alles goed geneest
Beterschap
Brainless schreef:mag schreef:Mag je wel zitten dan?
Ik mocht alleen plat liggen en lopen, zitten was (bij mij) juist heel slecht
Was bij mij ook het advies.
En ik mocht niets tillen (1 pak melk was al te veel).
Gelukkig kon ik me daar goed aan houden, heb 2 mensen ontmoet die dat niet gedaan hebben en zij kregen later last van tintelingen.
Ik heb 4 weken in het ziekenhuis plat gelegen en mocht toen gelukkig naar huis.
Het heeft totaal bijna 6 maanden geduurd voordat ik weer mocht werken.
Bij mij waren 9 en 10 helemaal gebroken (voor+achterzijde) 11 zat alleen aan de voorzijde een breuk.

mag schreef:Ik ben ook 6 weken terug bij mijn moeder gaan wonen. Kon inderdaad niks zelf (werd wel steeds beter hoor)
kon in het begin niet eens zelf douchen.
Me moeder had een bed in de woon kamer gezet, had heel veel dvd's geleend van vrienden.
Is er geen mogelijkheid dat je bij een vriend(in) een paar weken verblijfd?
Ben trouwens ook veel aangekomen na die 7 weken plat (terwijl ik heel erg oplette met wat ik ad) je doet niks dus alles wat je eet kom je aan. heel vervelend

Dat ze daar internet hebben joh
_Tara_ schreef:Wat woon jij mooiDat ze daar internet hebben joh
_Tara_ schreef:Jeetje... Heb je daar altijd al zo gewoond of bewust voor gekozen?

Was niet mijn bedoeling dat het zo over kwam. Lijkt me juist heerlijk om zo te wonen
Lekker rustig, toch een grote stad in de buurt. Geen gezeur met ruiterpaden enzo
...