Equitana 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia__

Re: Equitana 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:23

Ik wilde afgelopen jaar, alleen toen kon niemand en ik weet niet of er iemand mee kan aankomend jaar maar het lijkt me wel heel gaaf om er een keer heen te gaan. Ja

Kiimberly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:24

jaa wij gaan waarschijnlijk met de klas Haha!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 11:29

Hey Kimberly welke opleiding doe je dan? ik heb Barneveld gedaan, wij zijn ook met school geweest inderdaad.
@ claudia, ik dacht dat er wel meer mensen met dat probleem zouden zitten omdat het nogal een stukje rijden is, dus vandaar dit topic, kunnen we misschien daar meeten of carpoolacties opzetten:p

Kiimberly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:31

ik doe de opleiding horse & leisure in Deurne

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:39

Ja Lachen
Ik wil ook weer, het is alleen niet helemaal zeker of ik kan, ik ga altijd samen met mijn tante, maar die gaat misschien naar Finland rond die tijd...

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 11:40

Gaaf Kimberly! Misschien een idee om hier een lijst te maken met mensen die willen gaan maar niet weten of ze vervoer hebben, dan kunnen we kijken wie we kunnen laten mee rijden met wie zodat we allemaal toch kunnen? Is het nu misschien nog een beetje vroeg voor haha maar later misschien een idee?

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 11:41

Wow ik zie net dat ik vandaag over de 1000 berichten heen ben Lachen tijd voor een feestje haha

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:45

Wij gaan ook zeker weten weer, vind het helemaal top. Duurt me eigenlijk al te lang voordat het er is.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 11:47

Ja dat heb ik dus ook haha ik heb er nu al zin in zeg, misschien kunnen er wel mensen met mij meerijden trouwens maar niet te veel want ik moet nog wel ruimte hebben voor al mn dekjes, bandages, dekens, zadels enz hahahaha

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:47

MissVicky schreef:
Hey Kimberly welke opleiding doe je dan? ik heb Barneveld gedaan, wij zijn ook met school geweest inderdaad.
@ claudia, ik dacht dat er wel meer mensen met dat probleem zouden zitten omdat het nogal een stukje rijden is, dus vandaar dit topic, kunnen we misschien daar meeten of carpoolacties opzetten:p

Ja inderdaad, dat is wel een goed idee.
Een stalgenootje heeft er ook wel wat over gezegd dus heeeeel misschien dat we met een klein groepje van stal gaan.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 11:49

haha nou ik zie dat je in de meern woont en ik zit in Zeist dus als je geen taxi kunt krijgen dan mag je van mij wel mee rijden hoor, je zit toch vlakbij:)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:18

Ik ga ook heen, heb er al veel zin in. Al heb ik afgelopen keer niet zo heel veel gekocht. Maar ik ga al wel weer sparen *LOL*

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:34

jeetje ik wil der ook heen,had er nog nooit van gehoord, maar ga heen Haha! lijkt me leuk.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:47

MissVicky schreef:
haha nou ik zie dat je in de meern woont en ik zit in Zeist dus als je geen taxi kunt krijgen dan mag je van mij wel mee rijden hoor, je zit toch vlakbij:)

Ik houd het in gedachten! Haha! Ik ga wel alvast beginnen met sparen. (zeg ik nu, maar ik kom toch weer een heleboel andere dingen tegen)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 12:48

Ja dat ken ik wel hoor haha op welke stal heb jij je paardje trouwens staan? en ik zag dat je ook aan avatars doet, even heel off topic haha. Misschien kun je er voor mij eentje maken als je tijd over hebt en zin?

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:51

MissVicky schreef:
Ja dat ken ik wel hoor haha op welke stal heb jij je paardje trouwens staan? en ik zag dat je ook aan avatars doet, even heel off topic haha. Misschien kun je er voor mij eentje maken als je tijd over hebt en zin?

Ik sta bij van der Gun in de meern (reyerscop), ken je waarschijnlijk niet aangezien het heel kleinschalig is. Haha!
Als je mij via PB even de foto's stuurt dan wil ik er wel eentje voor je maken, dat is geen probleem. Lachen

Ik verveel me toch de halve dag, maar zometeen ga ik weg want mijn pony wordt gebracht vanuit de Uithof! Haha!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 12:53

Oh jee wat is er met je pony dan? Nee ken ik inderdaad niet haha maar was wel benieuwd of je in de buurt stond misschien. Zal je zo even een paar foto's sturen, heel erg tof van je Haha!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:00

MissVicky schreef:
Oh jee wat is er met je pony dan? Nee ken ik inderdaad niet haha maar was wel benieuwd of je in de buurt stond misschien. Zal je zo even een paar foto's sturen, heel erg tof van je Haha!

Hij wilde over een (metalen) hek springen, maar dat ging helemaal verkeerd dus toen had ie een flinke wond op zijn been vlak bij een gewricht. Vandaar dat hij dus op de Uithof stond, gelukkig was het gewricht niet geraakt maar voor het infectiegevaar wilden ze hem nog even houden, maar hij wordt dus straks gebracht. Het hek was helemaal krom, dus wellicht heeft hij vastgezeten maar hij is er wel overheen gekomen.

Ik zie de foto's wel verschijnen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:37

Claudia__ schreef:
Ik wilde afgelopen jaar, alleen toen kon niemand en ik weet niet of er iemand mee kan aankomend jaar maar het lijkt me wel heel gaaf om er een keer heen te gaan. Ja

mss kan je met ons meerijden?

Wij zijn vorige keer gegaan (2007 Haha!) Was best wel leuk... Ik ga dit keer wel weer denk ik Lachen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:42

Ik ga er zeker weten ook weer heen! Ben inderdaad ook alweer geld opzij aan het leggen, maar ben niet zo van de setjes etc. Kom altijd met veel minder thuis dan verwacht. Maar met de clinics, shows en demonstraties is het altijd super interessant en vliegt de dag om!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:45

Ik wil ook weer. Alleen rij ik nu vanuit het Noorden ipv R'dam dus maar even kijken hoe of wat en anders maar bij mijn ouders in Arnhem slapen.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:46

Menino schreef:
Claudia__ schreef:

Wij zijn vorige keer gegaan (2007 Haha!) Was best wel leuk... Ik ga dit keer wel weer denk ik Lachen

Is het wel wat?
Ik heb er wel goede dingen over gehoord, maar ben toch wel benieuwd naar (nog meer) ervaringen.

fleurriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:51

ik ga ook weer! heb er nu al zin in! het is zo relaxed daar!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:53

Hmm ken het niet...
even de website bekeken is het beetje te vergelijken met indoorbrabant alleen dan veeeel groter...

Ga eens kijken of mijn nichtjes me ga krijgen want 1 uur en een kwartier is best te doen lijkt me Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:01

Claudia__ schreef:
Menino schreef:

Is het wel wat?
Ik heb er wel goede dingen over gehoord, maar ben toch wel benieuwd naar (nog meer) ervaringen.

ja naja, mijn duits is niet zo toereikend... Dus de shows hoef je het in principe niet echt voor te doen (iig er was ook een barokke paardenwedstrijd, dat was dan wel weer leuk. Maar al die clinics enzo; begreep ik niets van)... T scheen dat je ook kon proefrijden enzo, maar daar heb ik niets van gemerkt...

Maar wel echt superveel paardenspullen om te kopen... Echt iets van 12 hele grote hallen Wow! En ook allemaal aparte/heeul goedkope spullen enzo... Heb me iig goed vermaakt Tong uitsteken