Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissVicky schreef:Hey Kimberly welke opleiding doe je dan? ik heb Barneveld gedaan, wij zijn ook met school geweest inderdaad.
@ claudia, ik dacht dat er wel meer mensen met dat probleem zouden zitten omdat het nogal een stukje rijden is, dus vandaar dit topic, kunnen we misschien daar meeten of carpoolacties opzetten:p
MissVicky schreef:haha nou ik zie dat je in de meern woont en ik zit in Zeist dus als je geen taxi kunt krijgen dan mag je van mij wel mee rijden hoor, je zit toch vlakbij:)
MissVicky schreef:Ja dat ken ik wel hoor haha op welke stal heb jij je paardje trouwens staan? en ik zag dat je ook aan avatars doet, even heel off topic haha. Misschien kun je er voor mij eentje maken als je tijd over hebt en zin?
MissVicky schreef:Oh jee wat is er met je pony dan? Nee ken ik inderdaad niet haha maar was wel benieuwd of je in de buurt stond misschien. Zal je zo even een paar foto's sturen, heel erg tof van je
Claudia__ schreef:Ik wilde afgelopen jaar, alleen toen kon niemand en ik weet niet of er iemand mee kan aankomend jaar maar het lijkt me wel heel gaaf om er een keer heen te gaan.
Menino schreef:Claudia__ schreef:Ik wilde afgelopen jaar, alleen toen kon niemand en ik weet niet of er iemand mee kan aankomend jaar maar het lijkt me wel heel gaaf om er een keer heen te gaan.
mss kan je met ons meerijden?
Wij zijn vorige keer gegaan (2007) Was best wel leuk... Ik ga dit keer wel weer denk ik
Claudia__ schreef:Menino schreef:
mss kan je met ons meerijden?
Wij zijn vorige keer gegaan (2007) Was best wel leuk... Ik ga dit keer wel weer denk ik
Is het wel wat?
Ik heb er wel goede dingen over gehoord, maar ben toch wel benieuwd naar (nog meer) ervaringen.