Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hoe heb je die manen nou zitten?
Die galop ook trouwens!

. Ze tonen echt super mooi! En Jeffrey kan mooie foto's maken zeg

GinnyBanshee schreef:bedankt voor de leuke reacties allemaal![]()
![]()
mijn zadel is idd een anatomica , zit echt heerlijk![]()
@padoer, kloptik vond ze eerst ook niet mooi, maar toen zag ik hem op een paard liggen en wou ik hem gelijk hebben
ik ben 20 geworden
zou je niet zeggen he
.
.

geen reden verder
maar had toch geen wedstrijden en het was echt mooi weer
Banshee loopt er wel lekker onder tot nu toe 
ga er elke dag heen met mijn honden dus had het al helemaal bedacht met Jef
echt lang
dus had ze ingevlochten gewoon
binnenkort ff een hengstenvlecht maken voor de foto
staat ook wel leuk. Haar galop is minder krachtig geworden, we moeten weer rustig opbouwen, eerst aan de takt werken en dat was wel gelukt in de shoot
ben ook heel erg blij met hoe charlie het doet

. Dekje staat ze heel goed en zonder neusriem is eigelijk best wel mooi. Banshee is echt één van mijn favorieten Fjorden
. jefreyginny schreef:vindt het nieuwe zadel er trouwens perfect uitzien op banshee. ben blij dat je weer een lekker zadel heb gevonden. en dat van dat kleintje is een grap maar dat snap je wel toch liefieja nogmaals schat ik vindt de foto's mooi gelukt en dat je 20 ben geworden merk ik wel hoor. je zal altijd mijn kleintje blijven hahahahaha
Wat een leuk dier is het toch! Hij heeft echt zo'n lekker attent ponyhoofdje.jaggie schreef:Leuk om weer foto’s van Banshee en Charlie te zien! Ben echt fan van Charlie, een massale pony, en dat maakt hem wel heel apart. Ben zelf niet zo’n fan van zonder neusriem, maar ach smaken verschillen. Die jurk van jou is wel prachtig!
Ik lees wel steeds over wedstrijden van Charlie en Magic, maar niks meer van Banshee, geen wedstrijden meer gereden met haar?