aangereden door een trekker....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shetje14

Re: aangereden door een trekker....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:48

Daar schrik je wel even van! Zeker als je het al eerder hebt meegemaakt! Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je weer gewoon veilig buiten kunt rijden!

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:19

Wat vervelend!
Sterkte Lachen

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 00:52

Ik zou zeggen, eerst even de tijd nemen om weer vertrouwen op te bouwen in jezelf en je paardje, daarna rustig eerst met anderen samen stapritjes gaan maken en dat uitbreiden. Is een rotsituatie, had laatst bijna zoiets met een vrachtwagen die ook niet wilde remmen en als een idioot reed. Was dolblij dat Miep me blind vertrouwt! En ben sindsdien ook bang om alleen te gaan...

En aangifte doen heeft altijd zin. Hoe meer mensen dat doen, hoe beter er opgetreden kan worden. Dus: Altijd als je bijna van je sokken bent gereden aangifte doen! Zelfs al heb je bijna geen informatie omdat je te druk bezig was je paard te kalmeren. Dergelijke idioten letten ook niet op kinderen die langsfietsen of op hun pony rondhobbelen, of bejaarden en invaliden in hun karretjes.