Zooist schreef:Wanneer zijn die eigenlijk?
Regio is 22 Feb.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zooist schreef:Wanneer zijn die eigenlijk?
jury schreef:@BCS in welke klasse heb je gereden?
Sjolvir schreef:Ik mag niet mee naar de herfstmeeting, ben niet goed genoeg![]()
.
Diegenen met de hoogste percentages mogen mee, en dat ben ik niet
Soophia schreef:Nou ik ben ook geweest vandaag.. heb heerlijk gereden!!
1e proef 187 punten, een mooie winstpunt 2e proef 179 punten.. jammer maar helaas!
Ik ga verder ook geen selecties meer rijden...![]()
Ik weet wat mijn grenzen zijn haha.. de beste 4 zaten allemaal boven de 200 volgens mij!![]()
Ik ga rustig verder mijn punten verzamelen voor het M1!
Succes verder allemaal!

Soophia schreef:BCS:
Misschien heb je wel gelijk.. en haak ik te snel af. Maar wat ik zondag om me heen zag... zoveel geweldige paarden.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij met mijn eigen bink ,maar hij is toch wel een
oldtimer en mijn talent is toch ook erg beperkt .
Ik was zondag echt een beetje overweldigd door al die slanke mooie paarden met uber lange benen...![]()
Ik was ook minder voldaan als normaal na een wedstrijd.
Ik kan meestal een nette proef neer zetten met normale punten.. net onder of net boven de 180 maar geen
uitschieters...
Ook moet ik altijd vervoer regelen (vanwege geen trailer of auto die trailer kan trekken)..
Ik vind het iets teveel gedoe om dan toch naast de pot te piesen hihi...
Nee ik hobbel toch liever gewoon door naar het M... denk dat ik daar veel meer voldoening uit haal!
Desondanks vond ik het echt wel leuk om een keer mee te doen en ben zeker niet ontevreden met mijn
punten..
)
Soophia schreef:by the way... waar kan je die uitslagen bekijken dan? heb werkelijk geen idee!!
Soophia schreef:BCS:
Misschien heb je wel gelijk.. en haak ik te snel af. Maar wat ik zondag om me heen zag... zoveel geweldige paarden.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij met mijn eigen bink ,maar hij is toch wel een
oldtimer en mijn talent is toch ook erg beperkt .
Ik was zondag echt een beetje overweldigd door al die slanke mooie paarden met uber lange benen...![]()
Ik was ook minder voldaan als normaal na een wedstrijd.
Ik kan meestal een nette proef neer zetten met normale punten.. net onder of net boven de 180 maar geen
uitschieters...
Ook moet ik altijd vervoer regelen (vanwege geen trailer of auto die trailer kan trekken)..
Ik vind het iets teveel gedoe om dan toch naast de pot te piesen hihi...
Nee ik hobbel toch liever gewoon door naar het M... denk dat ik daar veel meer voldoening uit haal!
Desondanks vond ik het echt wel leuk om een keer mee te doen en ben zeker niet ontevreden met mijn
punten..
BCS schreef:Voor het gevoel dan maar haha!
!