Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Stephanie87 schreef:ik had er echt nog nooit van gehoord/gezien die haarballetjes in een deken en ik ben toch al ruim 15 jaar bijna dag en nacht bij paarden te vinden...

I_L_horses schreef:Haha, ik was er ook bijna ingetraptxD. ik dacht dat een vogel er eitjes in had gelegdxD:D

Zammie schreef:Stephanie87 schreef:ik had er echt nog nooit van gehoord/gezien die haarballetjes in een deken en ik ben toch al ruim 15 jaar bijna dag en nacht bij paarden te vinden...
Zijn zeeeeer zeldzaam en in frankrijk zijn ze er zo gek op dat er nog meer voor betaald wordt als voor truffels... Dus je kunt ze natuurlijk ook gaan veilen, je kunt er dan zeker nog een paard bijkopen, zo duur zijn die eitjes...

Zammie schreef:beetje lol moet af en toe toch ook kunnen ikenindi

...ik geef je wel een kans

Animal_ABC schreef:Ik was toch ook ff in de war, dacht dat er een kip vriendjes had gemaakt met je paard, en lekker in die buikflap ging zitten broeden.
Ik brak vooral mijn hoofd over waarom een kip verschillende maten eieren legt, dat had ik nog nooit gezien...![]()
Die kip in die buikflap was niet zo'n probeem voor mijn hersenen!

maar dan voskleurig

_Guppie_ schreef:Je moet je paard ook geen legkorrel voeren he, dan vráág je er gewoon om!
nanda111 schreef:pff ik zou er nog intrappen ook