Wat een super mooie foto's weer pien!! Echt gaaf! En ook een heel mooi paard, jammer dat zijn manen zo dun zijn geworden, in madelief haar profiel heeft hij nog veel dikkere manen toen ze hem net had!
Lekker stel hoor! Jullie 2 zijn voor elkaar gemaakt! Toppertjes!
Paoline, jij kan t echt super! Mooie plaatjes schiet je zeg! En misschien was de zonondergang voor julie niet zo, het ziet er top uit! Ik ga binnekort ff met je praten
Madelief heel veel plezier en succes in belgie! Doe maaik de groetjes en Temp En we verwachten gauw foto's en verhalen!
furia wat is het toch een sprookjes paard. vind de foto's echt super. maar wat wil je als je zo'n knap paardje hebt er zitten hele mooie foto's tussen superr.
Iedereen onwijs bedankt voor de complimentjes Ik zal ze doorgeven aan de heer zelf! Die inmiddels tevreden in zn stalletje staat in Belgie. Hij is trouwens sinds anderhalf jaar een ruin, tm zn 4e is ie hengst geweest. Dus degene die ZE zeggen het is echt een hij, haha begint zo langzamerhand wel irritant te worden, maar naamsverandering hihi? Omheining? Op de wei? Daar staat ie gewoon compleet omheind, snap niet echt wat er bedoeld word
Maar Paoline, ik zei het toch al en zoals iedereen hier weer eens bevestigd: Je bent geweldig
edit: oja Lobke, ik vind dat zeker een gaaf idee! Moet eens gaan kijken naar de mogelijkheden...