5 jarige Lusitano hengst doet zijn best tijdens de les

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Puchje

Re: 5 jarige Lusitano hengst doet zijn best tijdens de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:35

Wat rijd jij ongelooflijk goed op jouw paardje! Hij is mooi ontspannen! Balans en evenwicht komen heeeel snel als jij op deze super manier blijft rijden, heel keurig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:16

Thanks! Bloos

Doe het ook wel rustig aan hoor. Heb er in april voor het eerst opgezeten. En toen maar 1 à 2x per week gereden en soms zelfs een week niet. We zijn nu wel in het stadium dat ik er meer regelmaat in kan gaan brengen. Ik rij nu 2 à 3x per week en alleen stap en draf. Ik merk het ook per keer dat hij steeds beter en evenwichtiger gaat lopen!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:29

Heee yenneke,
Ik zie je topic nu pas. Jeetje mina wat gaan jullie hard voorruit zeg! hij ziet er veel zekerder uit, breder en hij loopt super netjes.
echt een hele mooie combi om naar te kijken!
ik zou ook zeggen dat hij gegroeit is maar dat kan ook lijken omdat hij nu de breedte in gaan.
Hoe reageerd hij op merries? is hij nog steeds zo rustig?

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:53

ziet er heel netjes uit Haha!
en wat heb je een mooi paardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:51

Enamorado schreef:
Heee [naam verwijderd],
Ik zie je topic nu pas. Jeetje mina wat gaan jullie hard voorruit zeg! hij ziet er veel zekerder uit, breder en hij loopt super netjes.
echt een hele mooie combi om naar te kijken!
ik zou ook zeggen dat hij gegroeit is maar dat kan ook lijken omdat hij nu de breedte in gaan.
Hoe reageerd hij op merries? is hij nog steeds zo rustig?

Beetje een late reactie terug! Bloos
Heb hem laatst gemeten en toen was hij de 1.60 toch al gepasseerd. Hij is zeker wel wat gegroeid en nu gaat hij inderdaad ook meer de breedte in. Hij heeft van zichzelf een vrij smalle borst en dat zal altijd wel zo blijven, maar als ik hem nu zie staan zie ik wel echt een vent staan en niet meer zo'n puppy als een jaar geleden. Vork

Hij is heel goed te handelen met een merrie op stal. Af en toe wat gillerig als ze terug op stal komt of wanneer haar boxdeur open wordt gedaan en ze staat zelf in de box. En af en toe wat danserig als hij terug op stal komt, maar verder gedraagt hij zich super!

Joyyyy14 Thanks voor het compliment!! Knipoog

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:14

Ziet er goed uit !!
wat boft x-tremo toch met jou.
vind het super hoe je het doet met hem Knipoog
ga zo door Knipoog