M_aris schreef:Weet je ook nog waar?
Ehhm... ergens boven volgens mij! Als je vanuit de western hal naar boven gaat met de roltrap: niet de eerste maar de 2e hal en dan helemaal achterin rechts. Als het goed is hier :d
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Cowgirl schreef:Net als Hyporama zullen er wellicht meer bedrijven zijn die de crisis niet hebben overleefd en daardoor niet meer aanwezig zijn.
Nou, die indruk hd ik niet echt, gezien wie er allemaal stonden. Het zijn eerder de kleinere innovatieve bedrijfjes voor de nice-markt die er niet (meer) zijn. Net zoals er blijkbaar geen markt meer gezien wordt voor grote vrachtwagens; d'r was er geen enkele op op diverse van die B-rijbewijs-gebakjes stond "verkauft" of dat dan waar is of niet, is een ander ding........
Richard: dat is een mooie trailer voor jouval je tenminste op als je ergens komt
Jet schreef:Wij werden met de bus afgezet bij een noodingang zeg maar. Daar werd aangeraden naar Süd te lopen. West was voor ons nog weer wat verder, maar het kan natuurlijk dat daar ook kluisjes zijn hoor. In elk geval bij die noodingang niet.
ikke schreef:Cowgirl schreef:Net als Hyporama zullen er wellicht meer bedrijven zijn die de crisis niet hebben overleefd en daardoor niet meer aanwezig zijn.
Nou, die indruk hd ik niet echt, gezien wie er allemaal stonden. Het zijn eerder de kleinere innovatieve bedrijfjes voor de nice-markt die er niet (meer) zijn. Net zoals er blijkbaar geen markt meer gezien wordt voor grote vrachtwagens; d'r was er geen enkele op op diverse van die B-rijbewijs-gebakjes stond "verkauft" of dat dan waar is of niet, is een ander ding........
Richard: dat is een mooie trailer voor jouval je tenminste op als je ergens komt
Janine1990 schreef:Jaime_ schreef:Heb wel redelijk wat wedstrijdshirts gezien, wel vooral met korte mouw.
Zo jammer, nouja, die wil ik ook graag. Maar met lange mouw kom je eigenlijk altijd weer uit bij een blouse, en dat wil ik juist niet.
Janine1990 schreef:Jaime_ schreef:Heb wel redelijk wat wedstrijdshirts gezien, wel vooral met korte mouw.
Zo jammer, nouja, die wil ik ook graag. Maar met lange mouw kom je eigenlijk altijd weer uit bij een blouse, en dat wil ik juist niet.
WendyBZ schreef:MelanieB schreef:Die ziet er goed uit Richard, hoe duur waren die?
Wil zoiets zelf nog wel voor de koude maanden met mennen en trainen in de regen.
Anders op horze.nl even kijken bij kleding van Finntack. Die hebben ook overalls en pakken. In de drafsport trainen ze ook met weer en wind
Crines schreef:zielig kneusje voor wie het equitana-uitje last minute werd afgezegd meldt zich terug....Hulp uit onverwachte hoek heeft terug een beetje hoop gegeven...misschien geraak ik er dan zondag toch nog...wordt vervolgd![]()
Intussen stiekem toch maar weer lijstje boven gehaald en aangevuld met:
- mestriek met fijne tanden
- voorbrengketting met aan beide kanten musketon
- zweep van 1m20 met 'zwieptouwtje' van zo'n 60 cm (jup ze zijn streng op de keuring)
- cowboy magic producten (wil ik eindelijk eens proberen of dat nu echt zo goed is, maar dan enkel als het afgeprijsd is, want aan volle prijs vind ik het echt te duur voor mijn bende PRE's met extra dikke en lange manen)