ik was rond 9:20 mette dus wet niet of jullie er toen al waren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,
Nadine komt uiteraard met haar gekke poownie Twitter
, #nadinetwitterloos 

Mette heeft daarnaast een coole topknol en ze kan heel keigoed zingen, ookal hebben we het nog niet gehoord 
caro is vetlief en lekker sarcastisch; veel lol dus
met haar knappie poownie Zietje kan ze alles aan en ze doet keihard haar best, de aanhouder wint schat!
floor is ookal een awseome iemand, soms beetje stil maar echt een luisterend oor
daarnaast heeft ze niet alleen een coolspringpeerd maar ook nog eens 2 supercute shetties 
) alweer een geweldig leuke meid die wss ook nog eens gastvrouw voor ons wil zijn
met haar pony Happy springt ze de hele cross supernetjes in Ermelo! 
MAAARRRR lisa is ons eremosterdje en houdt de boel lekker levend en komt gewoon langs die week van 22 juli!
)
*FANGIRLT!* ), zo is Zietje soms echt een stresskip, heeft Mieke een zwaar liefdesleven, Mette wil nog steeds niet voor ons zingen, Iris is soms met een licht gestoorde poown te vinden op concours en Lisa kan er dan wel niet bij zijn, maar wij slaan ons gewoon overal doorheen met onze weirdness en SA's! 

MissMiekjee schreef:*retweet de post van nadine met als tag #nadinetwitterloos*
Prachtige speech lieverd![]()
, ik hou ook van jullie allemaal en we gaan gewoon de allergekste meligste prachtigste meest doodlachende zingende mosterende tent van heel Ermelo in 10 jaar zijn
.
Wij gaan elkaar nooooit meer vergeten
NadineBlabla schreef:MissMiekjee schreef:*retweet de post van nadine met als tag #nadinetwitterloos*
Prachtige speech lieverd![]()
, ik hou ook van jullie allemaal en we gaan gewoon de allergekste meligste prachtigste meest doodlachende zingende mosterende tent van heel Ermelo in 10 jaar zijn
.
Wij gaan elkaar nooooit meer vergeten
HEB JE MN KNEUZENSPEECH OP TWITTER GESMETEN?!![]()
.
. Jouw speech is vééél te lang voor 1 Twitterbericht
Mette1998 schreef:MissMiekjee schreef:OMG Nadine helemaal in de stress... chill.
En lieverd, een Twitterbericht heeft een max van 160 tekens. Jouw speech is vééél te lang voor 1 Twitterbericht
Correctie: 140 tekens