kan het alleen niet meer vinden??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XxDeemsx schreef:listiglistje schreef:Dressuur & eventing week, altijd gezellig savonds
haha, jullie straks allemaal aan de drankjes en wij 15 jarige staan toe te kijken

maar ik ben het verkeerde voorbeeld
Simyo schreef:Ik hoor net van iemand dat die afgelopen 1 Januari lid is geworden van de knhs, daar een bevestiging van heeft gehad maar nog geen nummer of iets dergelijks.
Maar wel morgen wil inschrijven voor de instructieweken,
zijn er meer mensen die daar last van hebben? en hoe lossen jullie dat op?
Een kopie (cc) van de bevestigings-mail van de knhs bijvoegen gaat niet nu je via de inschrijfsite moet inschrijven.
X_Michelle_X schreef:lrtj_ schreef:ojaaa paspoort haha naja app mijn mama wel of ze wil kijken,
btw, ik herinner mij net deze heb knhs opgezegd ehmm fml, dus net even ingeschreven haha.
naar welke week ga je?
Simyo schreef:Simyo schreef:Ik hoor net van iemand dat die afgelopen 1 Januari lid is geworden van de knhs, daar een bevestiging van heeft gehad maar nog geen nummer of iets dergelijks.
Een kopie (cc) van de bevestigings-mail van de knhs bijvoegen gaat niet nu je via de inschrijfsite moet inschrijven.
Niemand die antwoord heeft hierop??
listiglistje schreef:Simyo schreef:Ik hoor net van iemand dat die afgelopen 1 Januari lid is geworden van de knhs, daar een bevestiging van heeft gehad maar nog geen nummer of iets dergelijks.
Niemand die antwoord heeft hierop??
[/quote]