xdesix schreef:Er is een ijslanderdorp in hal 2
_xManadisx_ schreef:Heeft iemand ook ijslanderspullen gevonden?
Ahhh nu baal ik echt dat ik niet ga dit jaar! Moet nog zo veel hebben... Zadelonderlegger, ballenboots...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinn schreef:Ik moet zeggen dat ik het persoonlijk ook erg tegen vond vallen dit jaar...ik ben de vorige 2 editie's in Essen ook geweest en toen viel er veel meer te zien en te kopen, qua echte koopjes dan...Toen moest ik echt selecteren en kijken wat ik ging kopen, want alles was wel de moeite waard. Nu moest ik moeite doen om korting te vinden op de dingen die ik interessant vond...
Angela schreef:Mijn lijstje waar ik voor ga kijken (en gezien budget gaat dit niet en-en-en worden)
- 150/200 grams regendeken
- zilvergrijs dekje
- rijbroek
- touwhalster
- bitlooshoofdstel
- borstels
- barokke teugels (teugels zijn kapot gegaan, weet al waar ze los te krijgen zijn, maar misschien kom ik ze daar toevallig tegen)
HorsePhoto schreef:_San87_ schreef:
Ik begreep dat het hoofdstel dat ik wil kopen mét bit verkocht wordt...
Is een van de weinige hoor die met bit verkocht worden
Ze vroegen toen ik het kocht nog iets in het Duits aan mij, maar ik zei gewoon it's ok en ben toen weggegaan
Dus misschien als je zegt dat je het bit niet wilt, dat je er minder voor moet betalen, of misschien mag je een ander bit kiezen?
MelanieB schreef:Ik heb het beter dit keer, aangezien pony kreupel is (niet beter, maar voor de portomonnee voor equitana wellicht wel..) zal ik niet naar dekjes enz zoeken
Ik ga vooral kijken naar wat halsters voor de pony's, beenbescherming, dekentje voor mn mini en showhalsters/hoofdstellen als ze dat hebben.
MelanieB schreef:M_hartje_M schreef:ohhh mel ze hebben ZO veel ! Kheb ook een stand gezien met mini springschoentjes! to cute![]()
kzou jullie allemaal graag vertellen waar ik wat gezien heb maar ik zou het echt niet meer weten haha
Haha oh ohhhh, zeg dat nou niet
SaskiaKur schreef:Misschien een hele rare vraag maar weten jullie of dat ik dit ook op Equitana kan verkrijgen?
http://www.mr-shoe-shine.de/en/shop/bas ... c2c4474e0c
Alleen Duitsland heeft dat en dan ook alleen vaker alleen op Bundeschampionate. Maar het lijkt mij ook wel misschien iets wat op Equitana te koop is.
MelanieB schreef:SaskiaKur schreef:Misschien een hele rare vraag maar weten jullie of dat ik dit ook op Equitana kan verkrijgen?
http://www.mr-shoe-shine.de/en/shop/bas ... c2c4474e0c
Alleen Duitsland heeft dat en dan ook alleen vaker alleen op Bundeschampionate. Maar het lijkt mij ook wel misschien iets wat op Equitana te koop is.
Ik zie niks op die pagina
_San87_ schreef:HorsePhoto schreef:Is een van de weinige hoor die met bit verkocht worden
Ze vroegen toen ik het kocht nog iets in het Duits aan mij, maar ik zei gewoon it's ok en ben toen weggegaan
Dus misschien als je zegt dat je het bit niet wilt, dat je er minder voor moet betalen, of misschien mag je een ander bit kiezen?
Nee, ik wil het bit niet. Mijn paard heeft een poepjeduur bit, dat ga ik niet zomaar vervangen, haha.
Weet je de naam van de stand nog?