Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liesje89 schreef:PrimaDonna_ schreef:
???
Drama?
Viel wel mee toch..Ik hoop dat dit sarcastisch is? Ik brak mijn nek bijna door iedereen die me omver liep, ik heb me doodgelachen om al die mensen die als leeuwen hun 'prooi' (lees; ongeveer 10 waxjassen p.p.) beschermden, en de vrouw voor me rende als een gek het hek door, vroeg waar de jassen hingen en rende verder
![]()
My god
Bunga schreef:Maat 165&175 en die dekens van 70, aan wat voor iets moet ik dan denken? Goede kwaliteit regendeken, 100 grams zo iets?
dancer_ schreef:Ahh okee, die heb ik ook gezien ja, van pavo, stond toen een vrouw bij.. Maar er stonden 4 zakken en neem niet aan dat je dan echt het perfecte advies krijg, maar ach voor 2 euro..
Applelover schreef:Haha gelukkig ga ik pas zondag want als ik zo verhalen van vandaag hoor ...
PrimaDonna_ schreef:Bunga schreef:Maat 165&175 en die dekens van 70, aan wat voor iets moet ik dan denken? Goede kwaliteit regendeken, 100 grams zo iets?
Ik raad je aan om te vragen naar een bepaalde deken, ze wijzen alles aan. Veel handiger en fijner dan dat je alle rekken af gaat
Ik zocht zelf een 215 en 195.. maar deze gingen snel..
Verder weet ik het niet met de maten.
Bedoel dat er geen dekens meer zijn onder de 70 euro, misschien wel hoor maar dan heb je geluk.
Van de Anky dekens die woensdag voor 40 weg gingen waren woensdag heel weinig, daarom zijn deze er ook niet meer.
Zo handig om familie van de Hyporama eigenaar te kennen ;p
Applelover schreef:Applelover schreef:Haha gelukkig ga ik pas zondag want als ik zo verhalen van vandaag hoor ...
Haha ik heb de honderdste pagina gemaakt. Zooo ik ben ook weer vroeg me nest uit. Strx naar tentenkamp, half 11 vertrekken we. Zijn er trouwens ook bokkers die uit Breda komen vandaag? Ben wel benieuwd daarnaar.
Ik ga kijken voor een:
ES Simileather stripe in ofzo, maakt me niet uit welke kleur ik vindt alles mooi.
Anky dekje banana, als die er niet is dan iets als lilachtig of seagreen tenminste iets fels.
Witte rijbroek
Wedstrijdjasje het liefst zwart met witte streepjes.
Longeerlijn het liefst roze
Stalschoenen rubber
Bandages passend bij het ES Dekje of het Anky dekje.
En misschien nog een zweepje of andere kleine dingetjes.
En waarschijnlijk kom ik ook met veel meer thuis![]()
Haha als ik alles heb dan ga ik samen met vaderlief naar film Ted in Rdam
butengeweun schreef:ik ben vrijdag geweest was er al rond 10 uur. heb een paar super laarzen gescoord
http://i891.photobucket.com/albums/ac11 ... be4361.jpg
GRR pakt de foto niet omdat hij te groot is![]()
En dan alleen nog maar 2 zwepen meegenomen en toen was mijn budget vondt ik wel aardig op
Het is wel ong. elk jaar hetzelfde maar toch wel leuk om te snuffelen en soms vindt je nog eens wat voor een leuke prijs