Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jamiroquai schreef:Vorig jaar hadden ze ook endurance. Toen ging ze er wat uitleg over geven en o.a. het koelen voordoen in de Bit-piste. Maar het was wel een beetje lastig om in een rijbaan te laten zien.Volgend jaar wil ik keihard op de sulky en ik hoop dat er ook nieuwe disciplines toegevoegd worden, bv gehandicaptensort, of huifkarbedden of endurance of zo.
boooo schreef:O leuk!!! Ik ben benieuwd! Heb je ook een fototopic gemaakt? Ik ga eens even kijken… En wil je ze anders naar me doorsturen? Vast bedankt!Motje11 schreef:Wat vonden jullie (degenen die het gezien hebben) trouwens van het idee om iemand mee te nemen die pas voor de tweede keer met de halsriem ging rijden? Het was een ideetje van HE en van de Bit. Ik vond het wel een leuke toevoeging, en het ging ook heel goed met haar. Leuk om te laten zien dat het gewoon prima gaat met een goed gereden paard. Er bleef wel wat minder tijd over waardoor we een beetje snel door het programma moesten gaan.
Helaas hebben wij die gemist, ik heb van jouw nog wél een aantal foto's!
jamiroquai schreef:Waarom een jaar wachten, hih!Motje mag ik volgend jaar? Dan zal ik het hele jaar zonder halsriem rijden, zodat ik 'groen'ben...
jamiroquai schreef:Als je een ras wil promoten, (hoeveel) moet de daarvoor betalen? Moet je gewoon en stand huren, en een stal, of hoe zit dat?
Peerke_ schreef:jamiroquai schreef:Als je een ras wil promoten, (hoeveel) moet de daarvoor betalen? Moet je gewoon en stand huren, en een stal, of hoe zit dat?
Op de site van Horse Event is er niks over te vinden,
Bij de prijzen voor standhouders staat in de fokkerij wereld alleen de padagode tent, en vrije ruimte.
Misschien is het wel gewoon gratis