Sinds ca half uur weet ik dat ik ook ga, kaartjes van bokt gewonnen .Dus vrijdag maak ik HE onveilig samen met een vriendin. Vorig jaar ben ik niet geweest, maar aantal jaren daarvoor steeds wel,deed dan mee met de fjorden demo's.
Ik ga me dit jaar wel gedragen, mn meninstructeur loopt ook weer 3 dagen HE af. Wat moet hij wel niet van me denken als hij mij bij jou ziet
Lol ik weet nog dat Daan en ik vast aan elkaar zaten en dat het ff duurde voordat we op konden staan omdat we niet meer bijkwamen
Ja, de overdag en avond show kaartjes!! Joepie! Heb er zin in!Al vriendin gebeld, die was toevallig vrij, dus de dames gaan dagje uit Indian lady, wie is jouw meninstr. dan? Waarvoor je je moet gedragen?Meeste meninstr. die ik ken, zijn ook wel in voor een lolletje
IloveBALOU schreef:Ik kom zaterdag ook, overdag en avondshow Maar er staat onder je naam dat je zondag komt.
Bellatrix schreef:IloveBALOU schreef:Ik kom zaterdag ook, overdag en avondshow Maar er staat onder je naam dat je zondag komt. Klein detail
Haha ik zag het al, maar dat had ik een tijdje geleden aangevinkt toen we op zondag zouden gaan Heb het nu veranderd
Ladyloe schreef:ratjelover schreef:Ik ben erbij! Ook via bokt kaartjes gewonnen!!!Gefeliciteerd!Thanx
Haha ja en dan moet het nog beginnen! Als ze de dagen voorbij zijn moet er ook weer bijgekletst worden hihi..