Queelens schreef:xLoki schreef:WATTTT
estelle zie ik niet op de lijst staan?![]()
![]()
Nee ik kan haar ook niet vinden
Had haar mooie pony wel willen zien eigenlijk!
ja mennn ik zou samen met haar gaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bar schreef:Klopt, vorig jaar was hij met Koss, het vosje.
Dit jaar gaat hij ws met de schimmel uit mijn profiel, of misschien neemt ie ze allebei mee. Vorig jaar was de schimmel nog geblesseerd en nu is de vos geblesseerd.....
michellee73 schreef:Snap echt niet dat ze zoooveel ponyweken hebben en zo weinig voor de paarden. Helemaal die laat vakantie hebben, ik kan maar 1 week
En mensen met pony's horen lekker bij de pony's. Bederven het voor de mensen met paarden
Nsvc schreef:DaisyDarling schreef:10A zit vol.
net mail gehad & ik zit er niet bij.
maar ik kan nog in week 11, dus heb ik me daarvoor neergezet
dat heb ik ook gedaan,week 11!
10 zit vol,ik baal echt..
M_erell schreef:michellee73 schreef:Snap echt niet dat ze zoooveel ponyweken hebben en zo weinig voor de paarden. Helemaal die laat vakantie hebben, ik kan maar 1 week
En mensen met pony's horen lekker bij de pony's. Bederven het voor de mensen met paarden
als ze minder ponyweken gaan doen zitten die nog sneller vol, volgens mij loopt dat bij de paarden minder hard, maar ze hebben idd wel weinig data en als je net op die data niet kan wanneer ze paardenweken hebben ben je wel de banketstaaf, maarja minder ponyweken is ook geen optie denk ik.
michellee73 schreef:Snap echt niet dat ze zoooveel ponyweken hebben en zo weinig voor de paarden. Helemaal die laat vakantie hebben, ik kan maar 1 week
Queelens schreef:michellee73 schreef:Snap echt niet dat ze zoooveel ponyweken hebben en zo weinig voor de paarden. Helemaal die laat vakantie hebben, ik kan maar 1 week
Nou sorry hoor maar ik vind dit een beetje heel erg kortaf.
Beetje op je teentjes getrapt omdat je er niet bijzit?
michellee73 schreef:Queelens schreef:Nou sorry hoor maar ik vind dit een beetje heel erg kortaf.
Beetje op je teentjes getrapt omdat je er niet bijzit?
Nou ik heb nog geen mail gehad dus geen idee!
Maar dan nog, mensen met een paard worden afgewezen omdat er zo nodig mensen met pony's bij de paardenweken moeten. Hoort eigenlijk niet vind ik.
Andersom mag toch ook niet?