[centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:04

ohh ok,thanx voor je snelle antwoord..
dan is het gelukkiger wel eerlijker! Dacht al anders maken wij nooit geen kans!
Heb net op alle paardjes gestemt die nog niet doorzijn naar de halve finale (terug tot pagina 94,dus ben ik je vergeten dan moet je het me maar ff laten weten ;).. der zijn er wel een hoop van bokt hier naar de halve finale.. wow!
Moet zo wel alleen nog even alle stemmen bevestigen in me mailbox!

@ Punjab..zag je net opeens hier op bokt. wilde nog ff zeggen dat punjab echt een super mooi paardje is,zag hem een tijdje terug opeens Chanel voorbij sjesen in de top 50.. echt een toppertje hoor! :)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:05

hebben jullie erover nagedacht als jullie naar de finale mochten gaan wat jullie met jullie paard gaan doen, hoe jullie hem willen voorstellen aan de jury? of vraag ik nou iets stoms?

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:13

Ja daar heb ik wel over nagedacht,maar ben er nog niet over uit.. maar misschien komen er nog wel regels voor dacht ik ..
Heb zoiets ook nog nooit gedaan dus heb niet echt veel verstand ervan ... :?
Had jij al wel wat in gedachten ?

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:19

cocochanel schreef:
Heb net op alle paardjes gestemt die nog niet doorzijn naar de halve finale (terug tot pagina 94,dus ben ik je vergeten dan moet je het me maar ff laten weten ;).. der zijn er wel een hoop van bokt hier naar de halve finale.. wow!

@ Punjab..zag je net opeens hier op bokt. wilde nog ff zeggen dat punjab echt een super mooi paardje is,zag hem een tijdje terug opeens Chanel voorbij sjesen in de top 50.. echt een toppertje hoor! :)

Dank je wel. :o Heb gestemd op Chanel, moet alleen als ik straks terug thuis ben de mail bevestigen.

Bari weet ik eigenlijk ook nog niet. Zoul iets leuk gaan doen.
Maar vraag me af, moet je erop of er naast. Of mag je dat zelf weten.

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:25

punjab schreef:
Dank je wel. :o Heb gestemd op Chanel, moet alleen als ik straks terug thuis ben de mail bevestigen.

Bari weet ik eigenlijk ook nog niet. Zoul iets leuk gaan doen.
Maar vraag me af, moet je erop of er naast. Of mag je dat zelf weten.

Dankjewel voor je stem! :D denk dat je dat misschien zelf mag weten,en anders zal het wel ernaast zijn..
dat je erop moét zal lastig gaan,die van mij is nog maar 2en een half ;) dus voor mij weinig kiezen,
moet er gewoon naast.. Maar is misschien wel het eerlijkst als iedereen er dan naast moet misschien,want
onder het zadel kan een paard er toch heel anders uitzien dan als je ernaast loopt denk ik..

mylittlejoy

Re: [centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:30

Heeft iemand toevallig het laatste lijstje van de bokkers die nog door moeten? Volgens mij zag ik zo gauw dat er nog een paar onder mij waren bijgekomen waarop ik nog moet stemmen (die dan hopelijk ook weer een stemmetje retour doen).

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:33

ooo ik ben ge 1 aprilt!:P belde ze me op ja je moet even op de site van HNTH kijken want tze hebben de regels weer aangepast iedereen gaat meteen door naar de finele ik dacht whow rlxt! maar toen ik klikte dacht ik ooo da kan helemaal nit das een grapje :P HA-HA 1 april.... grrr.. :P

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:48

gezien m handicap sta ik er toch naast, dus erop zal niet lukken helemaal... |o maar goed, we maken er wel wat leuks van...althans dat probeer ik wel

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:00

cocochanel schreef:

cnahel heeft er een stem bij;)

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:04

Golan is nog niet door :n
hoop dat ie nog door gaat :)

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:09

Golan schreef:
Golan is nog niet door :n
hoop dat ie nog door gaat :)

Golan heeft er ook weer 1 bij!

krijg ik er 1 terug?

groetjes

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:11

Bari schreef:
gezien m handicap sta ik er toch naast, dus erop zal niet lukken helemaal... |o maar goed, we maken er wel wat leuks van...althans dat probeer ik wel

Er op of ernaast maakt niet uit denk ik, t gaat om t paard xD En mijn poownie is ook mooier zonder mij erop :))
Hoe ik dr ga voorstellen weet ik ook nog niet, morgen hebben we fotoshoot en dan gaan we gewoon wat dingen uitproberen en dan maar zien hoe ze er op dr best uit ziet. Zit ook nog sterk te twijfelen bijvoorbeeld of ik dr ga invlechten of juist niet. (Ze heeft wel mooie manen, half lang en een lange voorpluk, en dat ziet er zowel los als ingevlochten wel goed uit :+)

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:12

tuurlijk :)

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:12

Hoe gaat het dan verder?
De 150 paarden die de halve finale hebben gehaald zullen dan ook op 3 mededeelnemers een stem moeten uitbrengen, de bezoekers en fans kunnen ook blijven stemmen, en nu zal ook de jury haar stem blind uitbrengen. Alle stemmen samen zullen voor een gemiddelde zorgen waaruit de 25 deelnemers met de hoogste punten in de live finale terecht zullen komen.

zo gaat et verder met de stemmen...

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:17

ziezo55 schreef:
Hoe gaat het dan verder?
De 150 paarden die de halve finale hebben gehaald zullen dan ook op 3 mededeelnemers een stem moeten uitbrengen, de bezoekers en fans kunnen ook blijven stemmen, en nu zal ook de jury haar stem blind uitbrengen. Alle stemmen samen zullen voor een gemiddelde zorgen waaruit de 25 deelnemers met de hoogste punten in de live finale terecht zullen komen.

zo gaat et verder met de stemmen...

@ ziezo, alle stemmen samen, daar val ik nog over, stemmen uit de eerste en tweede ronde samen? of hoe bedoelen ze

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:18

*volcano* schreef:
Bari schreef:

Er op of ernaast maakt niet uit denk ik, t gaat om t paard xD En mijn poownie is ook mooier zonder mij erop :))
Hoe ik dr ga voorstellen weet ik ook nog niet, morgen hebben we fotoshoot en dan gaan we gewoon wat dingen uitproberen en dan maar zien hoe ze er op dr best uit ziet. Zit ook nog sterk te twijfelen bijvoorbeeld of ik dr ga invlechten of juist niet. (Ze heeft wel mooie manen, half lang en een lange voorpluk, en dat ziet er zowel los als ingevlochten wel goed uit :+)

mijn paard komt juist tot zijn ontplooing zonder mij erop, dan kan ik zijn sterke punten laten zien...ik zie wel wat ik ga doen, we hebben ook lange manen, maar eerst zien naar de finale te komen

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:20

de stemmen van bezoekers en fans, de stemmen van de jury en de stemmen van de paarden die door zijn.... die stemmen samen bij elkaar opgeteld.. snappie....

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:21

ziezo55 schreef:
de stemmen van bezoekers en fans, de stemmen van de jury en de stemmen van de paarden die door zijn.... die stemmen samen bij elkaar opgeteld.. snappie....

dus de nieuwe stemmen. of doen ze nog wat met de oude dan? gebruiken zij die ook?

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:25

nee alleen de nieuwe.... dus iedereen staat op nul... dan geven de 150 geselecteerde 3 stemmen weg.. de bezoekers en fans geven stemmen weg en de jury.. en die stemmen dan samen zijn et eindresultaat

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:29

ach zo oke...nu snap ik het.

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:35

:P

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:37

ik heb gestemd op nabukenya , zij is zó'n schatje :9

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:40

jolandje schreef:
ik heb gestemd op nabukenya , zij is zó'n schatje :9

krijgen wij er dan ook nog 1ntje bij! hihi!

groetjes

janice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:44

Nicky is weer van de 50e plek ;(

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 12:01

**wil graag lijsje van die nog de halve finale in moeten :) **

heb ik het goed begrepen dat alle mensen die al gestemt hebben dan weer opnieuw moeten stemmen?