Esje75 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat ze bij dit onderdeel zilver roeien hoor......ze liggen zover achter
Ik eigenlijk ook niet nee.. Wel knap dat het dan uiteindelijk gewoon gebeurt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Esje75 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat ze bij dit onderdeel zilver roeien hoor......ze liggen zover achter
Flew schreef:Op internet is dit roeien al geweest ja.
ik heb net waterpolo gekeken, wat spannend 
Blinnii schreef:Dat interesseert me dan echt weer voor geen meter haha.
Zijn er hier ook nog waterpoloërs dan? Of vinden jullie het feit dat het Nederlanders waren gewoon top?
furious schreef:Wie had gedacht dat de vrouwen zilver zouden halen!
Ik heb het heel lang gedaan en hoe vaker ik het nu weer kijk, hoe meer het weer begint te kriebelen van binnen.
Esje75 schreef:Ja nu de mannen 8!!!
Maar of daar en medaille komt is wel klein
ukje schreef:Flew, de 8 misschien niet maar de 2 was wel vroeg vanmorgen ik ken aardig wat mensen in dat wereldje namelijk dus betrouwbare bronnen.
ukje schreef:Flew, de 8 misschien niet maar de 2 was wel vroeg vanmorgen ik ken aardig wat mensen in dat wereldje namelijk dus betrouwbare bronnen.
ukje schreef:Dan is het ook een zinlose discussie want ik doelde ook niet op de 8