Scum schreef:Tnx Alja. Ik denk dat ik toch maar een trolley meeneem in dat geval
Wij kwamen bij west binnen trouwens.
Zie hierboven iets over zuid staan
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Dat rode shetlandtuigje wat mooi!![]()
Iedereen veel plezier vandaag!
Als ik het zo lees zijn er echt veel minder bezoekers als een aantal jaren terug en dat zal dan toch komen omdat er minder koopjes zijn.
Vroeger was er ook een hele grote ruitersportzaak bovenin waar je dekens en dekjes enzo kon kopen en die man stond altijd te roepen als een marktkoopman![]()
Ik ga eigenlijk voor de nieuwe aparte dingen.
4 jaar terug stond er iemand die telefoons kon bespuiten met prachtige paarden motieven en dat heb ik toen laten doen.
Heb met pijn in mijn hart afscheid genomen van die foon.
Mijn man gaat voor de nieuwste ideeen kwa hoefbeslag of gereedschap en nu stonden er geloof ik maar 3 bedrijven.
Toch ga ik iedere keer weer omdat het inderdaad gewoon een heel leuk dagje paard is al ga ik de volgende keer weer op westerndag want dan kom ik tenminste bekenden tegen.
spatter schreef:Dat rode shetlandtuigje wat mooi!![]()
Iedereen veel plezier vandaag!
Als ik het zo lees zijn er echt veel minder bezoekers als een aantal jaren terug en dat zal dan toch komen omdat er minder koopjes zijn.
Vroeger was er ook een hele grote ruitersportzaak bovenin waar je dekens en dekjes enzo kon kopen en die man stond altijd te roepen als een marktkoopman![]()
Ik ga eigenlijk voor de nieuwe aparte dingen.
4 jaar terug stond er iemand die telefoons kon bespuiten met prachtige paarden motieven en dat heb ik toen laten doen.
Heb met pijn in mijn hart afscheid genomen van die foon.
Mijn man gaat voor de nieuwste ideeen kwa hoefbeslag of gereedschap en nu stonden er geloof ik maar 3 bedrijven.
Toch ga ik iedere keer weer omdat het inderdaad gewoon een heel leuk dagje paard is al ga ik de volgende keer weer op westerndag want dan kom ik tenminste bekenden tegen.
germie schreef:Cowgirl schreef:Net als Hyporama zullen er wellicht meer bedrijven zijn die de crisis niet hebben overleefd en daardoor niet meer aanwezig zijn.
Hyporama had er altijd een grote stand. Ik heb het idee dat de oude voorraad van Hyporame nu in Drachten in het tentenkamp ligt.
Janine1990 schreef:Zijn er ook wat aparte wedstrijdshirts te vinden?
Tevens met lange mouw? Ik wil er eigenlijk wel twee nieuwen
Cowgirl schreef:Net als Hyporama zullen er wellicht meer bedrijven zijn die de crisis niet hebben overleefd en daardoor niet meer aanwezig zijn.
Laurievc schreef:Janine1990 schreef:Zijn er ook wat aparte wedstrijdshirts te vinden?
Tevens met lange mouw? Ik wil er eigenlijk wel twee nieuwen
Voor mij viel het tegen, maar er waren er wel. Maar veel blauwe met witte kraag. Ik was gewoon opzoek naar witte en die waren moeilijker te vinden. Als ik ze vond hadden ze mijn maat niet