Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Gelukkig geen betutteling tijdens de volwassenweken![]()
Vorig jaar had ik een paar dozen Canei Peach bij, iedere dag 3 flessen weggewerkt
Dont worry, je krijgt daar uitgebreid te eten smorgens, smiddags en savonds ...je moet alleen zelf voor snoep, chips en (fris)drank zorgen
U2andI schreef:glenstorm schreef:Over dat in de loop van de dag, dat staat al bijna 2 weken op inschrijfsysteem.
En op de KNHS site zetten ze alsmaar neer 6 uur, dus zal wel 6 uur zijn
In feite is de dag dan al 6 uur bezig, best in de loop van de dag dan toch?!
Sanned schreef:Hoi iedereen!
Even een vraagje: ik zag bij het inschrijfsysteem dat week 8 (allround pony's/paarden) niet gesplitst is in pony's en paarden, hoewel dat wel op de site van de knhs staat. De andere weken zijn wel gesplitst. Hoe zit dat? Is die week nou wel of niet gesplitst? Ik wil namelijk graag naar allround paarden, maar kan helaas niet in de andere twee weken. Dus ik moet dan naar die t/m 20, maar als die samen is met de allround pony's weet ik niet zeker of ik daar wel zin in heb...
Hoeveel heb je met elkaar te maken? (dit wordt mijn eerste keer) Het is niet dat ik het heel vervelend vind om samen met de pony's te zitten, maar ik ben in de week t/m 20 sowieso al een van de oudsten (ben dan 19) en ik wil wel graag met een paar leeftijdsgenootjes zitten.Sanned schreef:OkéHoeveel heb je met elkaar te maken? (dit wordt mijn eerste keer) Het is niet dat ik het heel vervelend vind om samen met de pony's te zitten, maar ik ben in de week t/m 20 sowieso al een van de oudsten (ben dan 19) en ik wil wel graag met een paar leeftijdsgenootjes zitten.
XxDeemsx schreef:listiglistje schreef:Dressuur & eventing week, altijd gezellig savonds
haha, jullie straks allemaal aan de drankjes en wij 15 jarige staan toe te kijken

mereltjuhxxx schreef:Sanned schreef:OkéHoeveel heb je met elkaar te maken? (dit wordt mijn eerste keer) Het is niet dat ik het heel vervelend vind om samen met de pony's te zitten, maar ik ben in de week t/m 20 sowieso al een van de oudsten (ben dan 19) en ik wil wel graag met een paar leeftijdsgenootjes zitten.
Ik wil ook naar die week en ben 20
Sanned schreef:OkéHoeveel heb je met elkaar te maken? (dit wordt mijn eerste keer) Het is niet dat ik het heel vervelend vind om samen met de pony's te zitten, maar ik ben in de week t/m 20 sowieso al een van de oudsten (ben dan 19) en ik wil wel graag met een paar leeftijdsgenootjes zitten.
Wat heb jij trouwens een prachtige pone welshfan97!
Ik ga me gewoon inschrijven, het lijkt me veels te leuk om moeilijk te gaan doen over leeftijd!