minouesmee schreef:Ik ga morgen rond 3 uur met een vriendin van stal!
Heeeel misschien kom ik je dan tegen esmee, want ik ga toch maar ergens die broek terugbrengen morgen, jammer..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrimaDonna_ schreef:Bunga schreef:Iemand enig idee of er nog waterdichte dekens zijn met niet al te veel vulling? Maat +- c pony en klein paard haha
Zijn nog genoeg dekens maar veel nog voor 70 of meer..
Kleine maten waren er ook nog genoeg!
Assepoetster schreef:Oh ik baal!! Was er pas om 5 uur, tja en toen gingen ze dicht.. De springschoenen die ik nodig had waren niet in de goede maat, verder nog dingen nodig als een dressuursingel en jodphurs, maar hadden ze ook niet. Verder ook niks leuks :/
Vond het trouwens nog erg ver lopen van station hoor!
dancer_ schreef:minouesmee schreef:Ik ga morgen rond 3 uur met een vriendin van stal!
Heeeel misschien kom ik je dan tegen esmee, want ik ga toch maar ergens die broek terugbrengen morgen, jammer..
Assepoetster schreef:Heen 'door' het ziekenhuis en terug over een fietspad onder het tunneltje daarnaast.. Vanaf daar maar een bus genomen want ik was geloof ik juist verder omgelopen! Maar door het ziekenhuis vond ik ook nog een aardig stukje hoor!
Assepoetster schreef:Oh ik baal!! Was er pas om 5 uur, tja en toen gingen ze dicht.. De springschoenen die ik nodig had waren niet in de goede maat, verder nog dingen nodig als een dressuursingel en jodphurs, maar hadden ze ook niet. Verder ook niks leuks :/
Vond het trouwens nog erg ver lopen van station hoor!
PrimaDonna_ schreef:Liesje89 schreef:Wat een drama was het met die waxjassen!! Maar ik heb een mooie, vriend en m'n moeder ook. En we hebben er ng een aantal voor familieleden hahaha, maar het was een hel. Heb een mooie zweetdeken met buiksingels en ben snel weggegaan hahahaha!! DRAMA!
???
Drama?
Viel wel mee toch..