Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerst natuurlijk om iedereen te bedanken voor de onwijs leuke reacties die jullie geven op onze Frederiksborgers!! Net zoals iedereen, zijn wij natuurlijk helemaal weg van onze eigen paarden
Maar als je dan leest dat anderen ook onder de indruk waren is dat fantastisch!! Nog los van de prachtige foto"s!! Super lief dat we die ook zomaar van jullie krijgen!! Bedankt!
Het was een heus kasteel geworden:)) We hadden ons dus vergist! En dat wil ik graag en publiek recht zetten. De organisatie heeft er hard aan mee geholpen dat wij een super plek hadden, onze hengsten stonden keurig met zijn twee zonder een box er pal naast, dus dat gaf veel rust. Natuurlijk zijn drie dagen mensen aan je box en vele vreemde paarden voor je neus een kleine aanslag. Maar zelfs met op een gegeven moment een merrie met veulen de hele dag op 8 meter afstand hebben onze mannen zich (in onze ogen dan he!) fantastisch gedragen. Een ware reclame voor het ras!!!
Als we weer mogen komen zullen we volgend jaar zeker weer van de partij zijn. Sterker nog, wie weet komen we ook nog met de Kladruber, hihihi. Dus in plaats van 10 meter Moravita worden dat er hopelijk alleen nog maar meer. Komen jullie dan allemaal een borrel drinken om het te vieren
Doen we een minibokt feestje in het Moravita Kasteel

Ik met Bokt sticker op de foto en Iris zit idd voor mij.