Pops schreef:Dus als Anky haar nieuwe start worden er ook zo'n commentaren gegeven?
Dat ze een gekochte rit rijdt enzoverder...
Hmm..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elianna_ schreef:Dat Rath bij de meesten hier niet in de smaak valt, hoeft nog niet te betekenen dat we hem allemaal maar de grond in moeten boren.
Hij kan er tenslotte weinig aan doen dat hij dit aanbod kreeg. En zoals ik al zei; hij moet wel gek zijn om zo'n aanbod af te wijzen.
Elianna_ schreef:Dat Rath bij de meesten hier niet in de smaak valt, hoeft nog niet te betekenen dat we hem allemaal maar de grond in gaan boren.
Hij kan er tenslotte weinig aan doen dat hij dit aanbod kreeg. En zoals ik al zei; hij moet wel gek zijn om dat aanbod af te wijzen.
zipje71 schreef:Pops schreef:Dus als Anky haar nieuwe start worden er ook zo'n commentaren gegeven?
Dat ze een gekochte rit rijdt enzoverder...
Hmm..
Paard van anky en totilas zijn WERKELIJK niet te vergelijken

Wuis schreef:Elianna_ schreef:Dat Rath bij de meesten hier niet in de smaak valt, hoeft nog niet te betekenen dat we hem allemaal maar de grond in moeten boren.
Hij kan er tenslotte weinig aan doen dat hij dit aanbod kreeg. En zoals ik al zei; hij moet wel gek zijn om zo'n aanbod af te wijzen.
Dus jij wil zeggen dat Isabell Werth gek is.