Ik ben gisteren in principe ook geslaagd. Ik had 2 jassen (BR-kentucky, een fleecevest(eurostar) en een Anky bodywarmer. Mijn moeder had ook 2 jassen, maar weet even niet welk merk. Poeh Poeh,wist niets van de actie af maar toen ik zo veel mensen voor de deur zag wachten ben ik later ook maar mee gerend met iedereen! Pfff... eigenlijk is zulke drukte en dat graaien niet aan mij besteed. Had ook nog 3 halstertouwen,handschoentjes en een uitrijdeken. Het ennige min puntje was, dat ze het dekje niet meer hadden die ik graag wilde hebben. (Donkerblauwe Eurostar met die bruine streep). Ben niet in de verleiding gekomen om en ander mee te nemen, en eerlijk is eerlijk,met mijn setjes verslaving is dat heeeeeel knap
Die blauwe anky jas heb ik ook Keb hem gister en vandaag meteen aangehad naar stal man o man wat ben ik blij met die jas zeg! En dat voor 5 euries Andere jassen heb ik nog niet aangehad Das meer wat voor de zomer
Heb ook mijn waterdichten uitrijdeken gezien die stalgenoot mee had genomen. Hij is erg leuk. Eigelijk net iets te kort maar ag hij kan er prima mee door.
Marcella
Geplaatst: 23-10-11 19:01
En mijn aankopen van vandaag. * 3 paar paardrijsokken * bruine leren jophurs * rode dikke jas * bordeauxrode rijbroek bandplooi hoge band (zonder leren zit) * bordeauxrode shirt met kol en lange mouwen * HV polo donkerblauw/lichtblauw lange mouwen * HV shirt antraciet met ecru lange mouwen
Sjolvir
Geplaatst: 23-10-11 20:01
En bedankt..... weer bij tentenkamp geweest.. 1e x was gepland.. wou reflectie hesje.. 2e x was niet gepland, maar hesje moest geruild.
3e x vandaag dus, was ook niet gepland... grrrrrr.....
Kom bij stal, zijn de paarden door 2 sets draden heen gegaan (zat lege wei tussen) en liepen mijn fjord, mijn zwartje een haflinger (die horen bij elkaar) en een vos en donker bruine bij elkaar. Stalgenoten hadden ze net gered. Vos en donker bruine stonden zeik nat op stal, mijn zwarte hadden ze ondertussen terug gezet in de wei bij de haf en mijn fjord.
Helaas helaas.... Ze hadden blijkbaar pak het fjordje gedaan, want haar HV polo deken die nog zo goed als nieuw was van tentenkamp vorig jaar.... Zat aan de linker kant vol winkelhaken.... aan die kant paard nog heel. Aan andere kant was deken nog heel, maar zaten er gaten in pony... (bijtwonden). Dus nog snel naar tentenkamp gereden, maar ja, dat is ook al lang zo leuk niet meer als vroeger, toen er nog betere koopjes lagen.
Resultaat 50 euro armer, maar wel passende deken, had toevallig deze al ooit gehad voor Sjol, ook zelfde kleur, die was vorig jaar uiteindelijk overleden. Nu dus identieke gekocht, want wist ik zeker dat die paste.
Had ik zo braaf geen gekke dingen gekocht deze week, moest ik toch nog geld uit geven.
Zie hier mijn fjord in haar nieuwe deken maatje 1.95. voor mijn 1.47.