Kun je dat die van mij ook leren? Mijn pogingen om z'n oren naar voren te krijgen waren hopeloos gefaald (te zien in mijn laatste reel
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kun je dat die van mij ook leren? Mijn pogingen om z'n oren naar voren te krijgen waren hopeloos gefaald (te zien in mijn laatste reel
)
Ghostattack schreef:Vet slimKun je dat die van mij ook leren? Mijn pogingen om z'n oren naar voren te krijgen waren hopeloos gefaald (te zien in mijn laatste reel
)
Echt HEEL fijn dat hij zo chill is, beter dit dan nerveus maar met foto's weleens uitdagend. 

Maar die is nooit slim genoeg om dit te leren
De ene leert nu eenmaal sneller dan de ander. Maar dit is geen handstand dus elk paard moet dit kunnen leren.

en heb ik hem gewoon steeds op een hele kleine volte gezet.
Hij liep even weg en kwam toen weer terug. 
Uiteindelijk super afgesloten met neusje over de grond in draf en toen direct er af gesprongen en beloond.
die heeft ook praatjes/brutaal. Grappig om zo te lezen van Latino zijn gedrag/karakter. Mag ook wel wat in zitten of niet
Als hij een minder grote error heeft dan staat hij gewoon op de rem en kijkt hij achterom van "Wat ben je nou eigenlijk aan het doen?!" Ik ga dan vervolgens heel stoïcijns keertwendingen oefenen... Als je toch stil staat.
Ik kan er de humor wel van inzien.
) 

Zo fijn en los in zijn lijf, hij loopt ook steeds makkelijker en langere stukken in een stabiele aanleuning en hele stukken inmiddels ook met zijn neus over de grond in draf. Ontzettend knap. Hij was zo lekker aan het briesen en uitsloven.
En afgezien van een super nette galop rechtsom die hij zelf initieerde, geen eigen initiatief getoond vandaag.

) en na ongeveer een half uurtje kwam hij naast me liggen.