Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:miss_lizje schreef:Gewoon gaan! Leuk dagje uit om veel te bekijken.
Welke dag heb je in overweging??
Ik ga ook sowieso, maar jeetje wat wordt hier ineens negatief gepraat erover zeg... Ongelooflijk... Ik vraag me af en toe echt af waarom mensen überhaupt gaan...![]()
Ohja, ik ga vrijdag
germie schreef:Ik ga ook morgen, want de weekenden zijn mij te druk. Wel zin in, en hoop echt dat er niet te veel andere mensen zijn zodat je gemakkelijk overal kunt kijken.
ikke schreef:germie schreef:Ik ga ook morgen, want de weekenden zijn mij te druk. Wel zin in, en hoop echt dat er niet te veel andere mensen zijn zodat je gemakkelijk overal kunt kijken.
Wij waren er dus gisteren en ik vond het rustig voor Equitana-begrippen. Je kon overal rustig rondkijken, zelden meer dan twee mensen voor je en als het al ergens drukker werd, kwam dat omdat er een groepje zo nodig midden op een kruisput moest gaan bepalen wat ze gingen doen.
Wellicht is het vrijdag en in het weekend drukker; dat is vaak zo, maar als het een afspiegeling wordt van gisteren, dan kun je nog steeds niet over de koppen lopen, zoals dat in het verleden weleens geweest is.
miss_lizje schreef:.............................
germie schreef:ikke schreef:Wij waren er dus gisteren en ik vond het rustig voor Equitana-begrippen. Je kon overal rustig rondkijken, zelden meer dan twee mensen voor je en als het al ergens drukker werd, kwam dat omdat er een groepje zo nodig midden op een kruisput moest gaan bepalen wat ze gingen doen.
Wellicht is het vrijdag en in het weekend drukker; dat is vaak zo, maar als het een afspiegeling wordt van gisteren, dan kun je nog steeds niet over de koppen lopen, zoals dat in het verleden weleens geweest is.
Dat zou mooi zijn. 4 jaar geleden kon je bij die koopjeshallen amper rondkomen, je moest echt proppen en drukken. Dat zijn dingen waar ik niet van hou. Ik was dit jaar ook op Boot Dusseldorf, op een zaterdag en daar was het ook helemaal niet druk, dat was jaren terug ook veel erger. Toch crisis? Of worden mensen bang voor samenscholingen?
Scum schreef:Ik gooi de vraag hier nog eens neer want hij is in de vergetelheid geraakt.
De lockers voor 2 Euro waar iemand het over had. Is dat eenmalig 2 Euro voor een hele dag? Of moet je elke keer dat je dat kastje open maakt weer opnieuw 2 Euro erin gooien?
Alja schreef:Rena100 schreef:Ik ga morgen EN zaterdag samen met een vriendin. Heb er onwijs veel zin in. Hoeveel kans maak ik om daar voor een leuke prijs een paar jodphurs te scoren? Ik moet echt nieuwe hebben namelijk
Ik heb jodphurs voor 15 euro gekocht
Alja schreef:Scum schreef:Ik gooi de vraag hier nog eens neer want hij is in de vergetelheid geraakt.
De lockers voor 2 Euro waar iemand het over had. Is dat eenmalig 2 Euro voor een hele dag? Of moet je elke keer dat je dat kastje open maakt weer opnieuw 2 Euro erin gooien?
Lockers waren 1 euro, gelijk bij de ingang vd messe.
Iedere x als je hem open doet moet er weer een euro in.
Ipsilonka schreef:[ [url=m/bzZvjI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn score van 2 dagen Equitana. Heb het erg gezellig gehad met mijn vriendin.
Wat ik wel miste was ergens iets van Polar (heb nieuwe sensoren nodig), crossbeschermers en uiteraard de menspullen. Er was 1 stand met mooie menhoofdstellen maar die kostten 400 euro.
Citaat:Germie weet jij waar die nepmicklems te vinden zijn? Ik wil er ook graag één!
Citaat:Welke stand weet ik niet, maar in het weekend schreef iemand Ascot als merk. En op de foto zag het hoofdstel er mooi uit (leuke bling frontriem). Mooier dan het origineel.
Normale Micklem kost iets van 160, dus dit zal ongetwijfeld goedkoper zijn. En dan nog mooier ook vind ik (persoonlijke mening).