Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Bij elke grote tankstation aan de snelweg kun je een sticker kopen (ca 12,50).
Wel zorgen dat je de originele autopapieren/kaartje hebt.
Oke, super!
Bij de ANWB hier doen ze zo moeilijk, alles moet aangevraagd worden omdat de sticker op kenteken moet en dit niet zomaar even ingevuld kan worden.
Dit is niet waar hoor! Wij wilden er zaterdag ook 1 kopen bij een benzinepomp, maar ons werd daar verteld dat je ze alleen bij garages kan kopen, je moet dan echt de snelweg af en op zoek naar een garage!
Sorriso schreef:Oh dit topic doet zeer aan mijn hartje. Dit jaar moet ik het waarschijnlijk weer over laten gaan!
Over de De Niro boots; dit is het instapmodel dat bij Drunens Ruiterhuis 269,50 kost als ik het goed zie. Zoveel scheelt het imo niet?
anoukkk. schreef:[ Afbeelding ]
Wauw, wat was dit onwijs leuk! Wij zijn gister geweest en ik vond alles prima geregeld.
Hier de aankoopjes van mn vriendin en mij![]()
Zwarte Deniro laarzen voor 249,- (we liepen er langs en ik zei nog tegen haar, pff ze doen net alsof het gratis weggegeven wordt zo druk.. Om 5 minuten later ook met een paar laarzen weg te lopen)
Mijn Eskadron next generation setje. Cotton voor 20 euro en de zweet deken voor 30 euro (HEEL blij mee, cotton wou ik in NL al kopen maar was helaas overal uitverkocht.)
Simpele riem voor 10 euro
Sokken voor 3 euro
Prachtig hoofdstel helemaal namaak van Dyon (die hebben we nml ook, en we wouden er nog wel een.. voor 30 euro)
Als laatst nog een simpel paar zwarte peesbeschermers (die had ik stiekem zaterdag al gekocht bij Divoza)
Ik vond de hoofdstellen heel erg duur allemaal.. Het leek dan heel goedkoop maar van de prijzen schrok ik een beetje, voor de rest was het echt heerlijk shoppen. Een walhalla is wat mij betreft het goeie woord.
Ik baal alleen wel dat ik de Spooks outlet stand niet gevonden heb.. Wou hem zo graag vinden maar dacht dat hij er niet meer was en nu zie ik dus van wel
minouesmee schreef:anoukkk. schreef:[ Afbeelding ]
Wauw, wat was dit onwijs leuk! Wij zijn gister geweest en ik vond alles prima geregeld.
Hier de aankoopjes van mn vriendin en mij![]()
Zwarte Deniro laarzen voor 249,- (we liepen er langs en ik zei nog tegen haar, pff ze doen net alsof het gratis weggegeven wordt zo druk.. Om 5 minuten later ook met een paar laarzen weg te lopen)
Mijn Eskadron next generation setje. Cotton voor 20 euro en de zweet deken voor 30 euro (HEEL blij mee, cotton wou ik in NL al kopen maar was helaas overal uitverkocht.)
Simpele riem voor 10 euro
Sokken voor 3 euro
Prachtig hoofdstel helemaal namaak van Dyon (die hebben we nml ook, en we wouden er nog wel een.. voor 30 euro)
Als laatst nog een simpel paar zwarte peesbeschermers (die had ik stiekem zaterdag al gekocht bij Divoza)
Ik vond de hoofdstellen heel erg duur allemaal.. Het leek dan heel goedkoop maar van de prijzen schrok ik een beetje, voor de rest was het echt heerlijk shoppen. Een walhalla is wat mij betreft het goeie woord.
Ik baal alleen wel dat ik de Spooks outlet stand niet gevonden heb.. Wou hem zo graag vinden maar dacht dat hij er niet meer was en nu zie ik dus van wel
Waar was die stand dan? Helemaal niet gezien..