. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
lekker aan de drank elke avond?
Citaat:Geachte heer, mevrouw,
Over enkele weken doen wij mee aan een van de Harry’s Horse zomerinstructieweken. Op het moment van inschrijving was reeds duidelijk dat in verband met de verbouwingswerkzaamheden op het KNHS centrum wij in tenten zullen verblijven. Enkele weken geleden werden wij per email geïnformeerd dat ook de paarden in noodstallen zullen staan, met hierbij een foto van de buitenkant van betreffende stallen. Recentelijk hebben wij vernomen hoe de accommodatie er verder uit zal zien, met foto’s van de binnenkant van de stallen, de wasplaats, de tenten en dergelijke. Wij begrijpen dat het door de verbouwing niet mogelijk is om ons met meer luxe te laten verblijven. Hier hebben wij dan ook vrede mee. Echter zijn wij wel van mening dat de huidige accommodatie van invloed zou moeten zijn op de prijs van de instructieweken. Wij begrijpen dan ook niet dat de prijs hetzelfde is als voorgaande jaren, terwijl de accommodatie van mindere kwaliteit is. Wij zouden een korting op het bedrag dan ook redelijk vinden. Wij verzoeken u dit in overweging te nemen.
Met vriendelijke groet,
*de namen van iedereen die hier zijn naam aan wil verbinden, met de week waaraan je meedoet er achter*
Lordino schreef:Ik denk dat ik me ook ga afmelden. Of toch niet? Oooh ik twijfel zo.
Aan de ene kant vind ik het belachelijk dat we zo veel geld moeten betalen voor zo'n bouwput. En ben ik bang dat mijn paard stresst op stal met al die bouwgeluiden naast hem, maar aan de andere kant heb ik ook wel weer zin in de lessen en de gezelligheid. Oh wat is dit moeilijk. Waren ze maar alvast klaar met die verbouwing!![]()
Aan de mensen die zich al afgemeld hebben: Hoe hebben jullie dat gedaan? Met medische verklaring of zonder?
En misschien tot volgend jaar!