Niien_S schreef:Jeeeee! Ik zit in week 5!![]()
Toch maar opgegeven!
Oh leuk, ga je met je haf?
Nee, die rijd ik nu niet meer. Kom met een New Forest, ook heel leuk!
Kom jij met de haf uit je profiel?
Ook leuk

Ja ik kom met de haf uit me profiel ja!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BuenaVista schreef:Mensen!!!! Doe allemaal is rustig!!!!! Je gaat nie dood hoor als je nog geen mail heb gehad!!!
Wilma is vanmorgen voor 7uur al begonnen. Vandaag ontzettend druk gehad met faxen, mailtjes ontvangen. Sorteren op binnenkomst en week. Dan alles invoeren in de computer en dan nog een keer mailen!!! Respect voor de mensen die dit allemaal hebben gedaan!!!!
BuenaVista schreef:Mensen!!!! Doe allemaal is rustig!!!!! Je gaat nie dood hoor als je nog geen mail heb gehad!!!
Wilma is vanmorgen voor 7uur al begonnen. Vandaag ontzettend druk gehad met faxen, mailtjes ontvangen. Sorteren op binnenkomst en week. Dan alles invoeren in de computer en dan nog een keer mailen!!! Respect voor de mensen die dit allemaal hebben gedaan!!!!
Cuarda schreef:Phoenix6 schreef:En net nu ik dit heb gepost komt er mail binnen. Dat betekend dat ze hun kantooruren hebben verlengd. Ze zijn gek! Dat allemaal voor ons! Respect!
Ik ben ingeschreven voor 7C! =)
Zo zijn ze toch nog bezig![]()
Nou komt de stress weer terug
Elise95 schreef:Jullie hebben makelijk praten jullie hebben al mail. Ik loop de hele dag al m'n mail te checken.