oke nou ik nog, heb binnen 1 dag dit hele topic doorgwerkt xD wel jammer dat hij weggaat, maarja is ook wel te bedenken als niemand zich aan de regels houd, oke hier komt ie; <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/m4YylTNgrjE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/m4YylTNgrjE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> niet zeuren dat ik te groot ben, ben al lang gestopt met rijden op die pony.
zo jammer is dit nou weer. heb ik 2 bloopers op 1 dag heb ik me camera niet mee.
beeld het je even in. ik rij sinds kort western. dus lekker slalommen om paaltjes heen. mijn vriendin even laten zien dat het ook in draf kan. mah dan kan het ook in gallop. voel je hem al aankomen. tja dat kon dus niet. pony ging recht op de paal af. dus ik denk ja die stopt wel. nou nee dus niet. springt me daar over die paal heen joh. niet normaal. ik kon nog net op tijd blijven zitten maarja knalde wel bijna op mijn knop van mijn zadel. poeh. even later.... gekalmeerd. we gaan ijslander drijven..... (tja heb geen koe dus dan maar een ijslander.) werkt net zo goed. pony kreeg de smaak te pakken en vloog in volle gallop door het weiland achter de ijslander aan. even te vergeten dat er een paar dagen geleden gegiert was..... resultaat..... een vieze poep pony en een zadel die ik vervolgens opnieuw mocht gaan poetsen. niet te spreken over mijn kleren.
Shanedow
Geplaatst: 20-03-10 03:12
Die van loveloes die ziet er toch vrij raar uit al valt het deze keer mee, had heel anders kunnen aflopen . Schrok nogal de eeerste keer dat ik het stukje van de val zag .. Haha dat geluid er ook bij ..
ik weet helaas was de foto net 3 sec. te laat gemaakt want paard maakte een hele rare sprong bok ding iets.. maar deze foto heb ik wel : (3 sec. later dus)