raylaatje schreef:waar is het in vredesnaam op?
http://os2008.nos.nl/live/wmv/kanaal/6
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
raylaatje schreef:waar is het in vredesnaam op?
Somebody_ schreef:patjelisa schreef:De DUITSERS zijn verslagen!!!!!!! met Beachvolleybal door Nederland!!!![]()
![]()
raylaatje schreef:natasja91: kwart voor 5;) je kon ook gewoon vorige blz. kijken
KirstenG schreef:toch knap... we zijn nog geen dag verder en het topic heeft al 97 bladzijdes...
casperrr schreef:KirstenG schreef:toch knap... we zijn nog geen dag verder en het topic heeft al 97 bladzijdes...
Vind je het gek?
lovelyd schreef:doen ze eigenlijk ook nog kür op muziek heb daar niks overgezien in athene had anky 85.??? % op de kür die was echt geweldig maar done ze dta nu ook weer???
patjelisa schreef:De DUITSERS zijn verslagen!!!!!!! met Beachvolleybal door Nederland!!!
Yinari schreef:Nah da's waar. Maar ik neem aan dat ze niet gedwongen is haha.
Een schouderklopje en een knuffel lijkt mij ook fijner als ik met zoveel spanning geworsteld had, maar misschien heeft zij daar niet zoveel behoefte aan?
marieminime schreef:als isabell moet en we roepen even allemaal BOOEE, misschien schrikt het horsie dan hihi
lovelyd schreef:lovelyd schreef:doen ze eigenlijk ook nog kür op muziek heb daar niks overgezien in athene had anky 85.??? % op de kür die was echt geweldig maar done ze dta nu ook weer???
weet iemand dat????