Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_m schreef:Zijn de gras tereinen nog goed te doen? Ik hoop dat het festijn niet letterlijk in het water loopt!
de proeven gingen ook aardig goed.
Barbara_m schreef:Zijn de gras tereinen nog goed te doen? Ik hoop dat het festijn niet letterlijk in het water loopt!
. scoebje schreef:Weet er iemand hoe Janey en Prins het vandaag in de finale hebben gedaan ?? (of moet ze nog rijden ??)
xx
MyFee schreef:scoebje schreef:Weet er iemand hoe Janey en Prins het vandaag in de finale hebben gedaan ?? (of moet ze nog rijden ??)
xx
Janey was 4e in de finale! Echt super goed, reed heel netjes!! De Z2 werd boven gezet, maar van het Z1 was ze 1e![]()
wel stom dat ze die in handicap met de Z2 hebben gedaan (of begrijp ik het verkeerd ?)
de een na de andere... jongetje dat in de beugel bleef hangen..dat zag er ook niet fijn uit. 
scoebje schreef:Weet er iemand hoe Janey en Prins het vandaag in de finale hebben gedaan ?? (of moet ze nog rijden ??)
xx
[/quote]
wel stom dat ze die in handicap met de Z2 hebben gedaan (of begrijp ik het verkeerd ?)

vandaag al even Vasco het terrein laten zien, alles was eng

en het ging supergoed, had finale van de DE-B. Eerste rondje ging niet zo lekker vr min gvel maar wel foutloos, barrage ging wel fijn en ik was 1e met 57.5 stijpunten
Monieck schreef:ik ben ook weer terugen het ging supergoed, had finale van de DE-B. Eerste rondje ging niet zo lekker vr min gvel maar wel foutloos, barrage ging wel fijn en ik was 1e met 57.5 stijpunten
Monieck schreef:ik ben ook weer terugen het ging supergoed, had finale van de DE-B. Eerste rondje ging niet zo lekker vr min gvel maar wel foutloos, barrage ging wel fijn en ik was 1e met 57.5 stijpunten
ik wist niet dat jij een bokker was 
)