Equitana 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (60%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
19 (5%)

Totaal aantal stemmen: 350

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:06

Killed schreef:
Goh daar vraag je wat, het was een stand aan de kant van een hal, maar welke :=
er is een kleine kans dat ik het zakje nog vind, dan laat ik nog iets weten

Hihi ik zal mijn ogen open houden. Thanks in ieder geval ;)

Janine1990

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:15

Ik begin me serieus af te vragen of ik nog wel heen moet gaan :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:18

Gewoon gaan! Leuk dagje uit om veel te bekijken.
Welke dag heb je in overweging??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:19

miss_lizje schreef:

Ik ga ook sowieso, maar jeetje wat wordt hier ineens negatief gepraat erover zeg... Ongelooflijk... Ik vraag me af en toe echt af waarom mensen überhaupt gaan... :+

Ohja, ik ga vrijdag :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:22

Gewoon gaan hoot! Ik heb een gezellige dag gehad, leuke spullen gezien en wat leuke dingen gekocht.. als je het geld ervoor (over) hebt, zou ik echt gaan. Ik was super enthousiast. Nou hou ik ook wel van winkelen. Zou zo nog een dag kunnen gaan en de hele dag kijken.

Maar niemand dwingt je hier hoor, net als anderen die zeggen het weinig aan te vinden. Niemand zegt dat je moet gaan..
En als je er niet van houdt, dan ga je niet en ga je wat anders doen van je geld. Maar g dit topic dan ook niet 'vervuilen'. Sorry dat ik het zo noem, maar die negativiteit. Als het nog ergens op gebaseerd was oké, maar gaat over niks.. zelfs mensen die bv jammer vinden dat er weinig menspullen waren maken er nog wat leuks van. Er wordt gemeld dat dat er weinig is maar de leuke dingen ook.

I rest my case. Welterusten.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:24

Ik ga zaterdag voor de eerste keer en heb er enorm veel zin in! Ik ga met een busreis en betaal in totaal 40 euro voor het vervoer incl. ticket, dus dat valt reuze mee. Ik ben niet specifiek naar iets op zoek, heb natuurlijk wel een wensenlijst maar als ik dat niet vind is het niet erg. Lekker de hele dag paardenspullen bekijken is al erg leuk!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:26

Janine1990 schreef:
miss_lizje schreef:

Ik ga ook sowieso, maar jeetje wat wordt hier ineens negatief gepraat erover zeg... Ongelooflijk... Ik vraag me af en toe echt af waarom mensen überhaupt gaan... :+

Ohja, ik ga vrijdag :D

Als je een clubje van 4 gekkies (ma, stalgenoot 1 en paardenvriend 2 en me ofcourse) voorbij ziet lopen moet je maar even zwaaien :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:29

Doe ik! En jij als je een lange brunette (= ik) en een klein blondje ziet!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:30

Janine1990 schreef:
Ik begin me serieus af te vragen of ik nog wel heen moet gaan :+

Het ligt eraan wat je zoekt.

De touwtjes die we er met regelmaat vandaan halen, zijn weer gelukt; mooie handschoenen gevonden, geen koopje, wel mooi spul.

Ik was teleurgesteld over de vrachtwagens. Alleen maar B-rijbewijs-spul, waarvan bij doorvragen sommige op C1 te leveren waren, maar nog steeds niet de wereld aan laadvermogen. Slechts eentje gevonden die de 2200kg netto bij elkaar gesprokkeld kreeg (Equi-trek). Prijzen vanaf 30k; dat kan Bruintje toch echt niet trekken.

Ik mis inderdaad steeds meer het afwijkende, speciale waarvoor de Equitana beroemd was. Het was er wel maar minder dan vroeger. Jammer.
Het is inderdaad kleiner, maar kom, niet overdrijven, alleen hal 9 en 9.1 waren er niet omdat ze die gesloopt hebben voor nieuwbouw. De overige hallen stonden net zo vol als altijd en van verschillende standhouders gehoord dat er meer aanbod van leveranciers was dan beschikbare plekken.

Vakanties was erg beperkt. Enkele reisbureau's, een enkel los bedrijf en dat was het. Beetje teleurstellend maar wel een uitnodiging op zak om dit jaar dan toch echt eens te komen bij een bedrijf wat al zeker 10 jaar op de wishlist staat maar wat er nog nooit van gekomen is. Zij waren een van die zelfstandige vakantiebedrijven die er stonden.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:40

Hier ook vrijdag en te herkennen aan een roze polo, en anders een roze polo met bruin vest, vlecht bruin haar. En of in de rolstoel of iig erbij lopend :)) Met z'n 4en. Ik heb er al helemaal zin in, alleen al om het gezellige uitje. :D

Heb inmiddels steeds wat meer dingen op m'n lijstje, oeps. _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:47

Mijn "schade" na Equitana: een hondenspeeltje voor 5 euro, rest gratis :P Niet echt gevonden wat ik zocht of duurder dan in BE dus ben flink geweest ;) Verder wel super interessante dingen gezien. De stand van Okapi in de voerhal (hal 1) was voor mij een absolute topper. Zeer behulpzame mensen met een geweldig leuk concept. Moet je zeker langs gaan als je fan bent van kruiden en melasse/graanvrije producten. Ook zeker het foldertje aanpakken aan de ingang, van Höveler, dan krijg je een gratis potje mee met voer naar keuze. Zij hebben ook een heel uitgebreid aanbod en fijn voer.

Heb er wel van genoten! Nu dingen waar ik achteraf beetje spijt van heb dat ik ze toch niet heb meegenomen.. Daarom, next time ga ik toch proberen om 2 dagen te gaan! Dan kan je nog een nachtje erover slapen en evt het toch gaan halen :P Bovendien kan je dan veel meer pauzes ertussen nemen, want man, wat doen mijn voeten, benen en schouders zeer :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:51

Wij hebben een hele leuke dag gehad!

9 uur er geweest en goed geslaagd. Veel koopjes gezien :)

Parkeren op p10 was ideaal en super geregeld!

En kwa bereik. Ik heb de hele dag 4g gehad was geen enkel probleem!

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:57

MelanieB schreef:
Hier ook vrijdag en te herkennen aan een roze polo, en anders een roze polo met bruin vest, vlecht bruin haar. En of in de rolstoel of iig erbij lopend :)) Met z'n 4en. Ik heb er al helemaal zin in, alleen al om het gezellige uitje. :D

Heb inmiddels steeds wat meer dingen op m'n lijstje, oeps. _O-

Herkenbaar :D

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 06:54

We zijn onderweg :-)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 06:59

Ben net wakker.

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 07:22

Ik heb nog een dagje stage en ga morgen :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 07:34

Weet iemand hoe het met de drukte zit morgen?
2 jaar geleden zijn wij om 10 uur geweest, toen was het te doen maar rond een uur of 1 was het een gekkenhuis. Ik kan niet zo goed tegen grote mensenmassa's dus vroeg mij af of het morgen rustiger is.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 07:48

minouesmee schreef:
2 jaar geleden zijn wij om 10 uur geweest, toen was het te doen maar rond een uur of 1 was het een gekkenhuis. Ik kan niet zo goed tegen grote mensenmassa's dus vroeg mij af of het morgen rustiger is.

Ik vrees van niet voor je. Veel mensen zijn sowieso al vrij op vrijdag of hebben liever vrijdag vrij omdat ze dan lang weekend hebben.
Daarnaast, ik zie hier al heel veel bokkers in het topic die gaan.
Zou als ik jou was dan in het vervolg maandag of dinsdag ofzo doen. Ik was in het weekend, was al drama. En denk dat aankomend weekend misschien nog wel drukker is vanwege einde beurs.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 07:56

Hoi hoi, hebben jullie toevallig mooie aanbiedingen gezien van horseware dekens? Wij gaan zondag. Laatste dag dus. Zullen de gangbare maten wel weg geroofd zijn denk ik

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:01

Ships nu al 4 km file bij sliedrecht oost wegens kapotte auto. Dan maar binnendoor.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:06

MelanieB schreef:
Die speedskip ziet er interessant uit, alleen jammer dat er zo'n kort harkje bij zit, dan moet ik op m'n knieen poep ruimen. Maar het idee is wel fijn lijkt me.

Dat korte harkje is juist fijn. De schep is zo gemaakt dat je er bij het scheppen op steunt en schept veel makkelijker. Voor mij nooit meer een traditionele hark!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:08

suikermeisje schreef:
minouesmee schreef:

Ik vrees van niet voor je. Veel mensen zijn sowieso al vrij op vrijdag of hebben liever vrijdag vrij omdat ze dan lang weekend hebben.
Daarnaast, ik zie hier al heel veel bokkers in het topic die gaan.
Zou als ik jou was dan in het vervolg maandag of dinsdag ofzo doen. Ik was in het weekend, was al drama. En denk dat aankomend weekend misschien nog wel drukker is vanwege einde beurs.

Thanks!
Ik zou eerst dit jaar niet gaan omdat ik geen vrij kreeg, maar heb dus nu opeens morgen vrij.. :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:17

pluisje88 schreef:
Hoi hoi, hebben jullie toevallig mooie aanbiedingen gezien van horseware dekens? Wij gaan zondag. Laatste dag dus. Zullen de gangbare maten wel weg geroofd zijn denk ik

Alleen 0 grams en niet eens zo heel goedkoop.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:20

Wij gaan morgen ook met vier man. Ben erg benieuwd, de laatste keer dat wij zijn geweest is alweer 8 jaar terug. We hebben een trolley mee voor ons eten, en hopelijk wat leuke shopdingen. Heb verschillende dingen op mijn lijstje, al is het allemaal geen must. Voor de mensen die al geweest zijn, hebben jullie ook eskadron bonthalsters gezien? Zoek een mooie voor als wedstrijdhalster voor mijn ruin :D (maar kan ook best dat ik met een mooie leren thuis kom :D )

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:21

Zijn veel bonthalsters te vinden! :)