Killed schreef:Goh daar vraag je wat, het was een stand aan de kant van een hal, maar welke
er is een kleine kans dat ik het zakje nog vind, dan laat ik nog iets weten
Hihi ik zal mijn ogen open houden. Thanks in ieder geval

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:miss_lizje schreef:Gewoon gaan! Leuk dagje uit om veel te bekijken.
Welke dag heb je in overweging??
Ik ga ook sowieso, maar jeetje wat wordt hier ineens negatief gepraat erover zeg... Ongelooflijk... Ik vraag me af en toe echt af waarom mensen überhaupt gaan...![]()
Ohja, ik ga vrijdag
Janine1990 schreef:Ik begin me serieus af te vragen of ik nog wel heen moet gaan
MelanieB schreef:Hier ook vrijdag en te herkennen aan een roze polo, en anders een roze polo met bruin vest, vlecht bruin haar. En of in de rolstoel of iig erbij lopendMet z'n 4en. Ik heb er al helemaal zin in, alleen al om het gezellige uitje.
Heb inmiddels steeds wat meer dingen op m'n lijstje, oeps.
minouesmee schreef:Weet iemand hoe het met de drukte zit morgen?
2 jaar geleden zijn wij om 10 uur geweest, toen was het te doen maar rond een uur of 1 was het een gekkenhuis. Ik kan niet zo goed tegen grote mensenmassa's dus vroeg mij af of het morgen rustiger is.
MelanieB schreef:Die speedskip ziet er interessant uit, alleen jammer dat er zo'n kort harkje bij zit, dan moet ik op m'n knieen poep ruimen. Maar het idee is wel fijn lijkt me.
suikermeisje schreef:minouesmee schreef:Weet iemand hoe het met de drukte zit morgen?
2 jaar geleden zijn wij om 10 uur geweest, toen was het te doen maar rond een uur of 1 was het een gekkenhuis. Ik kan niet zo goed tegen grote mensenmassa's dus vroeg mij af of het morgen rustiger is.
Ik vrees van niet voor je. Veel mensen zijn sowieso al vrij op vrijdag of hebben liever vrijdag vrij omdat ze dan lang weekend hebben.
Daarnaast, ik zie hier al heel veel bokkers in het topic die gaan.
Zou als ik jou was dan in het vervolg maandag of dinsdag ofzo doen. Ik was in het weekend, was al drama. En denk dat aankomend weekend misschien nog wel drukker is vanwege einde beurs.