Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SanneJas schreef:hebben ze ook showhalsters voor Arabieren?
Sammyoo schreef:Superleuke dag gehad en veel teveel geld uitgegeven![]()
Het begon al leuk op de heenweg, in totaal 15 reetjes langs de snelweg in Duitsland gezien! Er was nog genoeg plek in P9, dat was makkelijk! Vandaag was shopdag met mijn dochter, en we hebben leuke dingen gescoord! De foto's zijn niet zo best, maar ik zal ze toch plaatsen. Enne, ik ben niet van de Eskadron generatie, dus verwacht van mij geen stapels dekjes! Sterker, ik kon niets vinden wat ik bij vosbont vond staan!
De ideale hondenmanden, in Nederland niet te krijgen en op de Equitana voor een leuke beursprijs![]()
[ Afbeelding ]
Het mooiste hoofdstel wat ik kon vinden vinden op de Equitana voor Jones (Kieffer), notabene bij Loesdau, die overal 10% korting op had. En nog veel meer! De armband met paardenhoofd ben ik ook heel blij mee!
[ Afbeelding ]
Gelukkig, de ideale poepscheppen waren er toch! Gelijk twee meegenomen. En een dekje voor Pepita, over een jaar mag zij aan het werk en het andere dekje voor het paard van dochterlief!
[ Afbeelding ]
De Niro's voor 249 euro, een geweldig dik wollen vest en een mouwloos dingetje!
[ Afbeelding ]
Ondanks dat het zondag was, viel de drukte mij mee. Ik had het erger verwacht.
Woensdag nog een keer, lekker relaxed met manlief!
ikke schreef:SanneJas schreef:hebben ze ook showhalsters voor Arabieren?
Vast wel, andere jaren in ieder geval wel, in veel meer versies dan jij verzinnen kunt![]()
Ik heb het al vaker gemeldt: alles wat je kunt verzinnen hebben ze daar en nog veel meer want er zijn mensen met veel meer fantasie dan wij hier bij elkaar. Leef je uit........